Specialist Remunerare si Salarizare Resurse Umane

Banca Comercială „EXIMBANK”, parte a Grupului Internațional Intesa Sanpaolo, angajează:

Specialist Remunerare si Salarizare Resurse Umane

Responsabilități:

  • Asigurarea îndeplinirii activităților administrative legate de managementul resurselor umane, verificarea și monitorizarea: absențelor, concediilor, angajărilor, transferurilor, demisiilor, delegărilor în scop de serviciu, beneficiile acordate salariaților;
  • Actualizarea sistemelor interne de management al resurselor umane;
  • Monitorizarea legislației locală și alte actelor normative referitoare la domeniul resurselor umane, asigurând implementarea corectă a acestora;
  • Efectuarea calculului corect și la timp al salariilor, bonusurilor, stimulentelor, taxelor și al altor plăți prevăzute de legislația în vigoare și actele interne ale Băncii;
  • Elaborarea și revizuirea la necesitate a actelor juridice individuale (contractul individual de muncă, acorduri adiționale, contracte de răspundere materială, declarații, etc.) asigurând semnarea și respectarea acestora de către toți angajații Băncii;
  • Menținerea relațiilor cu Organele Sindicale, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă, Casa Națională de Asigurări Sociale și Compania Națională de Asigurări în Medicină, Inspectoratul Fiscal și alte instituții publice de resort și participarea la elaborarea și actualizarea contractului colectiv de muncă;
  • Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale sau la necesitate cu privire la administrarea şi salarizarea personalului Băncii, pentru uz intern, către autoritățile locale şi de Grup.

Cerințe față de candidat:

  • Studii - superioare de licență de profil economico-financiar sau juridic;
  • Experiență profesională - în domeniul salarizării şi administrării resurselor umane de minim 2 ani, de preferință în domeniul bancar;
  • Cunoștințe din domeniul resurselor umane, administrarea și salarizarea personalului;
  • Cunoaşterea legislaţiei de specialitate ce ţine de domeniul resurselor umane și salarizarea personalului;
  • Cunoașterea la nivel avansat a aplicaţiilor MS Office (Outlook, Word, Excel etc.), inclusiv al programului contabil 1C;
  • Cunoaşterea fluentă a limbii române, engleze (cel puţin la nivel mediu);
  • Abilităţi digitale, de planificare şi analiză;
  • Corectitudine, simț de răspundere, capacitate de adaptare.

Beneficiile oferite de către bancă:

  • Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
  • Tichete de masa;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
  • Orar flexibil de muncă;
  • Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
  • Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
  • Program internaţional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
  • Facilități sportive precum teren de fotbal și sală de volei pentru promovarea unui stil de viață activ.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.

Vor fi contactați doar candidații selectați.

Nota: Prin expedierea CV-ului vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul Crează CV
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Crează cel mai bun CV din Moldova!

Completează CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intră pe site


Crează cel mai bun CV din Moldova!

Completează CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Crează CV


Trimite CV-ul

Alegeți jobul


Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide