Manager de produs clienți small business

Banca Comercială „EXIMBANK”, parte a Grupului Internațional Intesa Sanpaolo, angajează:

Manager de produs clienți small business

Responsabilități:

  • Elaborează, dezvoltă și gestionează oferta de produse a Băncii raportată la necesitățile clienților, resursele Băncii şi oportunitățile pe piață;
  • Efectuează analiza pieței și a evoluției produselor (ofertelor) sau serviciilor înaintând propuneri de modificare, a produselor și serviciilor destinate persoanelor juridice către superiorul ierarhic;
  • Asigură implementarea deciziilor Comitetelor Băncii privind produsele și serviciile destinate persoanelor juridice;
  • Monitorizează performanțele produselor și serviciilor destinate persoanelor juridice și prezintă rezultatele statisticilor către superiorul ierarhic;
  • Elaborează și revizuiește reglementările interne, cerințele de business privind produsele/serviciile și elaborează modelul de broșuri, contract și altă documentație pentru clienți;
  • Inițiază dezvoltările IT în scopul implementării deciziilor de creare, actualizare sau încetare a produselor sau serviciilor, elaborează cerințe de business și participă la testele de acceptare a utilizatorilor;
  • Asigură suport rețelei comerciale a Băncii sau altor Subdiviziuni ale Oficiului Central și menține relații de colaborare cu acestea privind implementarea strategiilor, realizarea obiectivelor și buna funcționare a produselor și serviciilor bancare din sfera afacerilor mici, precum și în promovarea lor conform regulilor definite de Grupul ISP și legislația locală;
  • Elaborează rapoarte periodice şi la solicitare aferente ariei gestionate.

Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Experiență profesională de cel puțin 2 ani în domeniul creditării persoanelor juridice;
  • Cunoașterea legislației naționale în domeniul creditării persoanelor juridice din segmentul small business;
  • Abilități de analiza financiară a dosarelor de credit destinate persoanelor juridice din segmentul small business;
  • Utilizator independent al aplicațiilor Excel, Power Point;
  • Cunoașterea fluentă a limbii române, ruse, iar engleza la nivel intermediar;
  • Aptitudini pentru analiza evoluției pieței produselor (ofertelor) sau serviciilor;
  • Abilitatea de analiză, planificare, task management;
  • Capacități și cunoștințe în a iniția dezvoltări IT în scopul implementării deciziilor de creare, actualizare sau încetare a produselor sau serviciilor, elaborarea cerințelor de business, testarea acceptării de către utilizator.

Beneficiile oferite de către bancă:

  • Salariu competitiv şi tichete de masă;
  • Bonus de performanță în dependență de rezultatele obținute;
  • Condiții preferențiale la achiziționarea produselor şi serviciilor băncii;
  • Program internațional de asistență medicală la survenirea unor boli grave;
  • Program de muncă hibrid;
  • Formări și team building-uri;
  • Teren de fotbal/volei la dispoziția angajaților;
  • Diversitate în activități, posibilitatea obținerii unei experiențe internaționale;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și perspective de creștere în carieră.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.

Nota: Prin expedierea CV-ului vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide