Specialist Control Calitate Deservire

Specialist Control Calitate Deservire

Specialist Control Calitate Deservire va fi responsabil de monitorizarea și evaluarea apelurilor în conformitate cu politicile și procedurile companiei. Va participa la dezvoltarea recomandărilor pentru îmbunătățirea calității deservirii clienților.

Responsabilități:

  • Controlul Calității echipei Debt Collection;
  • Monitorizarea apelurilor telefonice ale echipei Debt Collection;
  • Evaluarea calității deservirii clienților;
  • Identificarea obiecțiilor și neajunsurilor;
  • Analiza rezultatelor și elaborarea recomandărilor privind aspectele necesare de îmbunătățit;
  • Raportare.

Experiență și aptitudini:

  • Studii superioare;
  • Abilități analitice și de ascultare excepționale;
  • Flexibil la schimbări și gestionare cu succes a priorităților;
  • Microsoft Office - avansat;
  • Experiență în colectarea creanțelor constitue un avantaj;
  • Experiență în Controlul Calității constituie un avantaj;
  • Cunoașterea limbilor rusă și română la nivel avansat, cunoșterea  limbii engleze  constituie un avantaj.

De ce Sebo:

  • Salariul motivant și pachet de beneficii atractiv;
  • Încadrare în echipa de profesioniști și în continuă dezvoltare;
  • Posibilitate de implementare a celor mai bune practici și experiențe a unui Grup internațional.

Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea ”Specialist Control Calitate Deservire ”.

Email: hr@sebo.md

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide