Specialist Control Calitate Deservire
Specialist Control Calitate Deservire
Specialist Control Calitate Deservire va fi responsabil de monitorizarea și evaluarea apelurilor în conformitate cu politicile și procedurile companiei. Va participa la dezvoltarea recomandărilor pentru îmbunătățirea calității deservirii clienților.
Responsabilități:
- Controlul Calității echipei Debt Collection;
- Monitorizarea apelurilor telefonice ale echipei Debt Collection;
- Evaluarea calității deservirii clienților;
- Identificarea obiecțiilor și neajunsurilor;
- Analiza rezultatelor și elaborarea recomandărilor privind aspectele necesare de îmbunătățit;
- Raportare.
Experiență și aptitudini:
- Studii superioare;
- Abilități analitice și de ascultare excepționale;
- Flexibil la schimbări și gestionare cu succes a priorităților;
- Microsoft Office - avansat;
- Experiență în colectarea creanțelor constitue un avantaj;
- Experiență în Controlul Calității constituie un avantaj;
- Cunoașterea limbilor rusă și română la nivel avansat, cunoșterea limbii engleze constituie un avantaj.
De ce Sebo:
- Salariul motivant și pachet de beneficii atractiv;
- Încadrare în echipa de profesioniști și în continuă dezvoltare;
- Posibilitate de implementare a celor mai bune practici și experiențe a unui Grup internațional.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea ”Specialist Control Calitate Deservire ”.
Email: hr@sebo.md
Другие вакансии этой компании
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳