Șef birou, zona Orhei
Angajăm:
Șef birou, zona Orhei
Ești în căutarea unei noi provocări în domeniul financiar? Ai venit în locul potrivit, fii parte din echipa noastră.
Cerințe:
- Persoană dinamică și responsabilă, atentă la detalii cu capacitate rapidă de asumare a deciziilor;
- Prezență agreabilă și atitudine pozitivă;
- Cunoștințe minime de limba engleză;
- Nivel mediu de operare PC (Microsoft Office - în special Excel);
- Abilități de comunicare, organizare, seriozitate și punctualitate;
- Permis de conducere - categoria B.
Descrierea jobului:
- Asistență cu privire la aspecte general administrative și organizatorice;
- Arhivează documente, în conformitate cu politica companiei;
- Gestionarea documentelor primite în sistemul intern OCN Flex Financial SRL;
- Asigură și gestionează comenzile pentru necesarul de materiale pentru toate departamentele companiei;
- Comunicarea cu furnizorii de materiale pentru birotică și verificarea constantă a stocurilor;
- Primește înregistrează, scanează documente și le distribuie conform procedurilor interne;
Beneficii:
- Salariu competitiv;
- Mediu de lucru plăcut;
- Plan de carieră de lungă durată;
- Oportunitatea de a lucra într-o companie aflată în plină expansiune;
- Cafea alături de colegi minunați!
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@flexcredit.md, menționând "Șef birou, zona Orhei" în subiectul emailului.
E-mail: hr@flexcredit.md
Alte anunțuri publicate de această companie
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳