Șef birou, zona Orhei

Angajăm:

Șef birou, zona Orhei

Ești în căutarea unei noi provocări în domeniul financiar? Ai venit în locul potrivit, fii parte din echipa noastră.

Cerințe:

  • Persoană dinamică și responsabilă, atentă la detalii cu capacitate rapidă de asumare a deciziilor;
  • Prezență agreabilă și atitudine pozitivă;
  • Cunoștințe minime de limba engleză;
  • Nivel mediu de operare PC (Microsoft Office - în special Excel);
  • Abilități de comunicare, organizare, seriozitate și punctualitate;
  • Permis de conducere - categoria B.

Descrierea jobului:

  • Asistență cu privire la aspecte general administrative și organizatorice;
  • Arhivează documente, în conformitate cu politica companiei;
  • Gestionarea documentelor primite în sistemul intern OCN Flex Financial SRL;
  • Asigură și gestionează comenzile pentru necesarul de materiale pentru toate departamentele companiei;
  • Comunicarea cu furnizorii de materiale pentru birotică și verificarea constantă a stocurilor;
  • Primește înregistrează, scanează documente și le distribuie conform procedurilor interne;

Beneficii:

  • Salariu competitiv;
  • Mediu de lucru plăcut;
  • Plan de carieră de lungă durată;
  • Oportunitatea de a lucra într-o companie aflată în plină expansiune;
  • Cafea alături de colegi minunați!

Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@flexcredit.md, menționând "Șef birou, zona Orhei" în subiectul emailului.

E-mail: hr@flexcredit.md

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть