Manager Raportare de Gestiune | finance

We sincerely believe that a company is people. The better people a company can afford, the better its product or service will be.

Manager Raportare de Gestiune | finance

Despre companie
Compania noastră este o organizație de creditare specializată și lucrează la construirea și extinderea rețelei de sucursale pentru a fi disponibilă clienților din Chișinău și din alte regiuni ale Moldovei, României, Bulgariei. Scopul principal este de a ajuta clienții într-un mod rapid în cazul unei situații financiare neprevăzute.

Descrierea jobului

  • Analiza financiară și interpretarea datelor financiare pentru a dezvolta strategii financiare eficiente
  • Elaborarea și actualizarea bugetelor și a planurilor financiare
  • Identificarea și analizarea tendințelor financiare și furnizarea de recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare
  • Colaborarea cu departamentele operaționale și de vânzări pentru a identifica oportunități de creștere și îmbunătățire a profitabilității
  • Participarea la procesul de raportare financiară și asigurarea conformității cu regulamentele și politicile interne și externe
  • Dezvoltarea și implementarea procedurilor de control financiar intern pentru a asigura precizia și integritatea datelor financiare
  • Gestionarea cash flow-ului și a activelor circulante pentru a asigura disponibilitatea fondurilor necesare pentru operațiuni și investiții

Cerințe pentru candidat

  • Licență în finanțe, contabilitate sau domenii similare
  • Cel puțin 2 ani de experiență în analiza financiară, controling sau domenii similare.
  • Cunoștințe solide de Excel, inclusiv experiență în utilizarea funcțiilor financiare
  • Experiență în utilizarea programelor de analiză financiară, cum ar fi Power BI, Tableau sau alte programe similare
  • Abilități puternice de comunicare și prezentare a datelor financiare către echipele interne și alte departamente
  • Cunoașterea standardelor și a regulamentelor contabile și fiscale
  • Abilitatea de a lucra cu termene limită strânse și de a gestiona mai multe sarcini simultan
  • Atitudine proactivă, orientată către rezultate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic

Oferim

  • Lucru într-o companie proactivă și în plină dezvoltare
  • Salariu competitiv, cu potențial de creștere
  • Angajare oficială
  • Oficiu în centrul orașului
  • Susținere din partea întregii echipe
  • Grafic de muncă L –V, 09:00 – 18:00

Pentru mai multe detalii ne puteți apela la numărul: 060644833.
Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa info@hrsolution.md.


* If you send us your CV you will authorize the processing of personal data contained in your cv.

E-mail: info@hrsolution.md
060644833

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul Crează CV
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Crează cel mai bun CV din Moldova!

Completează CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intră pe site


Crează cel mai bun CV din Moldova!

Completează CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Crează CV


Trimite CV-ul

Alegeți jobul


Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide