Brand manager | Asistent brand manager, Chișinău

Clientul nostru reprezintă unul dintre cele mai cunoscute și dedicate companii în sfera parfumeriei de nișă și cosmeticilor de lux. Compania ilustrează ultimele tendințe din lumea olfactivă într-o combinație unică, caracterizându-se prin idei curajoase de artă și design actual. În legătură cu dezvoltarea activă, compania caută un specialist experimentat și orientat spre rezultat pentru funcția de:

BRAND MANAGER | ASISTENT BRAND MANAGER, CHIȘINĂU

Responsabilități:

  • Gestionarea brandului prin respect și sprijin pentru valorile brandului, comunicând în mod regulat cu furnizorii și bestsellerii;
  • Coordonarea logisticii și a achizițiilor pentru transportul mărfurilor, pregătirea documentele pentru vamă, plata produselor și sistemul de contabilitate;
  • Furnizarea suportului de marketing, organizarea evenimentelor de marketing cu reprezentanții brandului sau independent (cum ar fi ateliere practice, zilele clienților etc.); 
  • Monitorizarea și menținerea prezentării brandului, asigurarea că standurile de testare sunt actualizate și respectate cerințelor de merchandising și publicitate vizuală;
  • Asigurarea suportului formatorilor în organizarea trainingurilor online și offline pentru consultanți, gestionând logistica (rezervarea hotelurilor, transportul, materiale publicitare etc.);
  • Monotorizarea și gestionarea stocul și consumului de materiale publicitare, testere, mostre și cadouri, pregătirea documentelor pentru certificare anuală și distribuția etichetelor de preț în punctele de vânzare;
  • Raportarea periodică către furnizori conform cerințelor (lunară, trimestrială, anuală și la cerere), respecarea termenilor de raportare, coordonarea cu managerii de brand și alte departamente (campaniile publicitare, evenimentele de marketing și trainingurile);
  • Colaborarea cu alte structuri ale companiei (administrația, contabilitatea, departamentul de vânzări, depozitul și magazinul online).

Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul marketingului, vânzărilor;
  • Experiență similară de cel puțin 2 ani;
  • Cunoasterea și utilizarea funcțiilor și instrumentelor precum: Excel, Word, PowerPoint, e-mail, 1C etc.;
  • Pasionat de lumea modei, frumuseții și parfumurilor, cu o dorință puternică de a învăța și de a fi la curent cu ultimele tendințe și evoluții din industrie;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză.

Beneficii:

  • Program de muncă stabil de la 9:00-17:00;
  • Oportunitatea de avansare în carieră și de a-ți demonstra aptitudinile;
  • Șansa de a participa la deplasări de serviciu la evenimente organizate de brand;
  • Oportunitatea de a practica și îmbunătăți abilitățile lingvistice prin interacțiunea cu furnizorii și trainerii;
  • Reducere la anumite produse din cadrul companiei;
  • Cadouri anuale și la zile de naștere ale produselor comercializate de companie;
  • Posibilitatea de a lucra într-un mediu de lucru armonios și prietenos.

Aplică acum dacă te regăsești în descrierea postului la adresa de e-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com, indicând denumirea poziției vacante.

Pentru mai multe detalii, vă rog să ne contactați la numărul de telefon: +373 787 08 500.

E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
Telefon: (+373) 787 08 500

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide