Specialist Suport Operaţiuni Front Office

Specialist Suport Operaţiuni Front Office

Responsabilităţi:

  • Deservirea calitativă a clienților privind deschiderea/ închiderea/ gestionarea serviciilor bancare;
  • Cunoașterea caracteristicilor tuturor serviciilor bancare pe care le oferim;
  • Abilităţi în identificarea necesităţilor clienţilor, informarea, consultarea şi oferirea serviciilor profesioniste tuturor clienţilor curenţi şi potenţiali;
  • Promovarea serviciilor oferite de Bancă;
  • Cunoaşterea şi respectarea procedurilor interne ale Băncii.

Cerinţe:

  • Studii superioare;
  • Experienţă în domeniu nu este obligatorie;
  • Abilităţi excelente de comunicare şi negociere;
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Persoană deschisă, pozitivă şi tolerantă;
  • Abordare proactivă la locul de muncă;
  • Simţ dezvoltat al responsabilităţii, atenţiei şi punctualităţii;
  • Abilităţi de soluţionare a situaţiilor de conflict;
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă.

Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul.

Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.

Alte anunțuri publicate de această companie

Internal Auditor

28 Aprilie 2024
Trimite CV

AML Specialist

28 Aprilie 2024
Trimite CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide