Office Manager

     Suntem în cautare de un coleg nou

Office Manager

Responsabilităţi:

  • Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
  • Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
  • Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
  • Aprovizionarea oficiului cu birotica si alte necesare;
  • Deservirea oaspetilor, delegatiilor si conducatorilor la oficiu (apa, ceai, cafea).

Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Persoana responsabila, dinamica, punctuala, comunicabila.
  • Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă;
  • Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
  • Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare.

Beneficii

  • Loc de munca amenajat cu cele necesare (birou, laptop, telefon)
  • Instruire initiala si instruire pe parcursul perioadei de lucru
  • Suport tehnic din partea unui supervizor
  • Masa de prinz gratuita asigurata din partea angajatorului
  • Sisteme de lucru moderne (bitrix, telefonie IP, posta corporativa etc.)

E-mail: p.munteanu@piramidamarket.md
Tel.: 076767906

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide