Committee Planner cu Limba Franceză

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Committee Planner cu Limba Franceză

Ești dinamic, dornic de afirmare și îți dorești un job care să îți permită valorificarea cunoștințelor de limbă franceză ? VEO Worldwide Services îți oferă un job care satisface toate așteptările tale!

Suntem în căutarea unui Committee Planner cu cunoștințe avansate de limba franceză care va fi responsabil de organizarea și gestionarea activităților comitetului în organizația noastră.

Cerințe:

  • Cunoștințe de limba Franceză (nivel minim B2);
  • Experiență anterioară relevantă (minimum 1 an);
  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • Flexibilitate și orientare către soluții;
  • Abilitatea de a prioritiza și rezolva o varietate de situații și sarcini.

Reprezintă un avantaj:

  • Experiență relevantă în planificarea/coordonarea activităților;
  • Cunoștințe de limba Engleză.

Responsabilități principale:

  • Organizarea agendei comitetului;
  • Planificarea ședințelor și intervențiilor terțelor părți în ședințe;
  • Realizarea minutei ședințelor;
  • Raportarea și menținerea comunicării între membrii comitetului și populația vizată;
  • Transmiterea comunicatelor oficiale și a deciziilor;
  • Efectuarea diverselor alte task-uri administrative încredințate de către membrii comitetului.

Beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Training inițial și coaching periodic adaptat specificului activității noastre;
  • Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
  • Spații special create pentru pauze și relaxare în timpul orelor de lucru;
  • O zi liberă în ziua ta de naștere!
  • Activități de bunăstare, concursuri și competiții sportive în cadrul proiectelor HR.

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide