Administrator al centrului educațional

Administrator al centrului educațional

Academia Națională de Șah din Moldova este cel mai mare centru educațional de șah din Europa și  top 3 din cele mai mari companii tehnologice educaționale din Republica Moldova.

Ce abilități e nevoie?

  • Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
  • Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
  • Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.

Cerinte:

  • Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
  • Punctualitate;
  • Organizare;
  • Disciplină executorie și performanţă;
  • Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
  • Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
  • Disponibilitate de a lucra în birou.

Funcționalitate:

  • Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
  • Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
  • Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
  • Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.

Program de lucru:

  • 5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
  • Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
  • Salariul 7-14 mii lei

E-mail: hr@sah.md
Tel: 022 817 642

Alte anunțuri publicate de această companie

Reporter

28 Aprilie 2024
Trimite CV

Pedagog de șah

28 Aprilie 2024
Trimite CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide