CV № 224073 din 27 noiembrie 2018

CV: Manager

Bărbat, 35 ani, superioare studii.
Sal. negociabil
Chișinău
Full-time
CV № 224073 din 27 noiembrie 2018
Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Experiența
13 ani și 7 luni
februarie 2017 - până in prezent
7 ani și 3 luni
manager categorii, departament NOB (Non Oil Bussines)
„Petrom Moldova” SRL, Chișinău
Domeniu: Industrie, producție

 Verificarea și analizarea stocurilor de marfa;
 Plasarea comenzilor catre statiile Peco si catre furnizori;
 Negocieri cu furnizorii in procesul de semnare a contractelor de colaborare;
 Pregatirea si incheierea contractelor cu furnizorii;
 Verificarea shop-urilor din statiile Peco amplasate pe intreg teritoriul Republicii Moldova;
 Elaborarea planogramelor, verificarea si monitorizarea procesului de aranjare a produselor pe rafturi conform planogramelor elaborate;
 Oferirea suportului la procedura de inventariere a statiilor Peco;
 Coordonarea livrarilor de produse și echipament in statiile Peco;
 Monitorizarea procesului de deschidere a statiilor Peco;
 Solutionarea problemelor aparute in statii pe partea de shop;
 Elaborarea rapoartelor de analiza a preturilor si vanzarilor la solicitarea conducerii;
 Utilizarea programului SAP în procesul cotidian de lucru.

august 2016 - decembrie 2016
3 luni
manager vînzări mărfuri IT
„Riolit Sistem” SRL, Chișinău
Domeniu: Vânzări

 verificarea şi evidenţa actelor de contabilitate primară aparat de casă, chitanţe, facturi fiscale;
 gestionarea şi asumarea responsabilităţii în caz de distrugere a mărfurilor;
 verificarea stocului de marfă;
 recepţionarea cantitativă şi calitativă a mărfii;
 actualizarea preţurilor mărfii;
 realizarea retururilor de marfă şi coordonarea acestora;
 soluţionarea reclamaţiilor parvenite de la clienţi;
 atribuții ce țin de gestionarea service-centrului, precum: recepționarea mărfii, aprecierea defectelor primare, transmiterea spre reparație, returnarea către client.

februarie 2014 - aprilie 2016
2 ani și 2 luni
Director
„Witezze Gruppe” SRL, Chișinău
Domeniu: Vânzări

 verificarea şi evidenţa actelor de contabilitate primară, registru, aparat de casă, chitanţe, facturi fiscale;
 utilizarea Programului de contabilitate 1C (8.0);
 ridicare şi depunere de numerar la bănci, cu depunerea la bancă a documentelor de decontare;
 gestionarea şi asumarea responsabilităţii în caz de distrugere a mărfurilor;
 verificarea stocului scriptic şi faptic de marfă;
 realizarea comenzilor şi recepţionarea cantitativă şi calitativă a mărfii;
 încheierea contractelor tip „furnizor-companie”;
 evidenţa personalului din subordine;
 actualizarea ofertelor, precum şi a preţurilor mărfii, organizarea promoțiilor de vînzare a mărfii;
 realizarea retururilor de marfă şi coordonarea acestora;
 soluţionarea reclamaţiilor parvenite de la clienţi;
 membru activ al echipei de vînzări;
 asigurarea respectării normelor de protecţie a muncii şi a prevederilor legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorului;
 monitorizarea încadrării în termenele stabilite a tuturor sarcinilor şi obiectivelor pentru cei din subordine;
 medierea conflictelor între angajaţi, vînzător - client.

septembrie 2012 - februarie 2014
1 an și 5 luni
manager
„Witezze Gruppe” SRL, Chișinău
Domeniu: Vânzări

 îndeplinirea atribuţiilor care revin poziţiei de manager si administrator;
 verificarea şi evidenţa actelor de contabilitate primară, registru, casă, chitanţe, facturi fiscale;
 ridicare şi depunere de numerar la bănci, cu depunerea la bancă a documentelor de decontare;
 controlarea și coordonarea șoferilor de expediere a mărfii;
 gestionarea şi asumarea responsabilităţii în caz de distrugere a mărfurilor;
 verificarea stocului scriptic şi faptic de marfă;
 realizarea comenzilor şi recepţionarea cantitativă şi calitativă a mărfii;
 încheierea contractelor tip „furnizor-companie”;
 evidenţa personalului din subordine;
 actualizarea ofertelor, precum şi a preţurilor mărfii, organizarea promoțiilor de vînzare a mărfii;
 realizarea retururilor de marfă şi coordonarea acestora;
 soluţionarea reclamaţiilor parvenite de la clienţi;
 membru activ al echipei de vînzări;
 asigurarea respectării normelor de protecţie a muncii şi a prevederilor legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorului;
 monitorizarea încadrării în termenele stabilite a tuturor sarcinilor şi obiectivelor pentru cei din subordine;
 medierea conflictelor între angajaţi, vînzător - client.

februarie 2012 - septembrie 2012
7 luni
vînzător-consultant superior
„Witezze Gruppe” SRL, Chișinău
Domeniu: Vânzări

 recepţionarea mărfii şi aranjarea pe rafturi;
 pregătirea mărfurilor pentru expediere către client;
 marcarea cu preţuri a produselor din magazin;
 verificarea periodică a stocurilor din magazin;
 cunoaşterea produselor electrocasnice şi funcţionalitatea acestora;
 informarea şi consultarea clienţilor cu referire la produsele în vînzare;
 promovarea produselor companiei.

martie 2010 - septembrie 2012
2 ani și 6 luni
vînzător-consultant
„Xenon” SRL, Chișinău
Domeniu: Vânzări

 recepţionarea mărfii şi aranjarea pe rafturi;
 pregătirea mărfurilor pentru expediere către client;
 marcarea cu preţuri a produselor din magazin;
 verificarea periodică a stocurilor din magazin;
 cunoaşterea produselor electrocasnice şi funcţionalitatea acestora;
 informarea şi consultarea clienţilor cu referire la produsele în vînzare;
 promovarea produselor companiei.

Studii
Studii superioare
până in 2013
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova (ULIM)
Facultatea: Istorie şi Relaţii Internaţionale.
Specialitatea: Relaţii Internaţionale, licentiat in stiinte politice.
Instruire continua, cursuri de formare
2017
Training de utilizare a soft-ului SAP in Petrom Romania, Bucuresti, Romania, 23-25 octombrie 2017, or. .
Competente-cheie
Romana — Materna
Rusa — Fluent
Engleza — Medium
Franceza — Elementar

- capacitate de lucru în echipă;
- capacitate de adaptare la un mediu stresant şi solicitant de activitate;
- punctualitate; .
- comunicare eficientă;
- capacitatea de analiză şi sinteză;
- spirit antreprenorial şi de inovare;
- gîndire pozitivă în abordări;
- operativitate în luarea deciziilor.
- spirit organizatoric şi de leadership, reieşind din experienţa de muncă;
- monitorizarea lucrului echipei (controlul calității);
- simţ al responsabilităţii bine-dezvoltat.


Informații suplimentare
disponibil pentru detașări de serviciu
permis de conducere B
Cetațenie:
Moldova,
Romania
Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.