CV: Manager
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Verificarea și analizarea stocurilor de marfa;
Plasarea comenzilor catre statiile Peco si catre furnizori;
Negocieri cu furnizorii in procesul de semnare a contractelor de colaborare;
Pregatirea si incheierea contractelor cu furnizorii;
Verificarea shop-urilor din statiile Peco amplasate pe intreg teritoriul Republicii Moldova;
Elaborarea planogramelor, verificarea si monitorizarea procesului de aranjare a produselor pe rafturi conform planogramelor elaborate;
Oferirea suportului la procedura de inventariere a statiilor Peco;
Coordonarea livrarilor de produse și echipament in statiile Peco;
Monitorizarea procesului de deschidere a statiilor Peco;
Solutionarea problemelor aparute in statii pe partea de shop;
Elaborarea rapoartelor de analiza a preturilor si vanzarilor la solicitarea conducerii;
Utilizarea programului SAP în procesul cotidian de lucru.
verificarea şi evidenţa actelor de contabilitate primară aparat de casă, chitanţe, facturi fiscale;
gestionarea şi asumarea responsabilităţii în caz de distrugere a mărfurilor;
verificarea stocului de marfă;
recepţionarea cantitativă şi calitativă a mărfii;
actualizarea preţurilor mărfii;
realizarea retururilor de marfă şi coordonarea acestora;
soluţionarea reclamaţiilor parvenite de la clienţi;
atribuții ce țin de gestionarea service-centrului, precum: recepționarea mărfii, aprecierea defectelor primare, transmiterea spre reparație, returnarea către client.
verificarea şi evidenţa actelor de contabilitate primară, registru, aparat de casă, chitanţe, facturi fiscale;
utilizarea Programului de contabilitate 1C (8.0);
ridicare şi depunere de numerar la bănci, cu depunerea la bancă a documentelor de decontare;
gestionarea şi asumarea responsabilităţii în caz de distrugere a mărfurilor;
verificarea stocului scriptic şi faptic de marfă;
realizarea comenzilor şi recepţionarea cantitativă şi calitativă a mărfii;
încheierea contractelor tip „furnizor-companie”;
evidenţa personalului din subordine;
actualizarea ofertelor, precum şi a preţurilor mărfii, organizarea promoțiilor de vînzare a mărfii;
realizarea retururilor de marfă şi coordonarea acestora;
soluţionarea reclamaţiilor parvenite de la clienţi;
membru activ al echipei de vînzări;
asigurarea respectării normelor de protecţie a muncii şi a prevederilor legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorului;
monitorizarea încadrării în termenele stabilite a tuturor sarcinilor şi obiectivelor pentru cei din subordine;
medierea conflictelor între angajaţi, vînzător - client.
îndeplinirea atribuţiilor care revin poziţiei de manager si administrator;
verificarea şi evidenţa actelor de contabilitate primară, registru, casă, chitanţe, facturi fiscale;
ridicare şi depunere de numerar la bănci, cu depunerea la bancă a documentelor de decontare;
controlarea și coordonarea șoferilor de expediere a mărfii;
gestionarea şi asumarea responsabilităţii în caz de distrugere a mărfurilor;
verificarea stocului scriptic şi faptic de marfă;
realizarea comenzilor şi recepţionarea cantitativă şi calitativă a mărfii;
încheierea contractelor tip „furnizor-companie”;
evidenţa personalului din subordine;
actualizarea ofertelor, precum şi a preţurilor mărfii, organizarea promoțiilor de vînzare a mărfii;
realizarea retururilor de marfă şi coordonarea acestora;
soluţionarea reclamaţiilor parvenite de la clienţi;
membru activ al echipei de vînzări;
asigurarea respectării normelor de protecţie a muncii şi a prevederilor legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorului;
monitorizarea încadrării în termenele stabilite a tuturor sarcinilor şi obiectivelor pentru cei din subordine;
medierea conflictelor între angajaţi, vînzător - client.
recepţionarea mărfii şi aranjarea pe rafturi;
pregătirea mărfurilor pentru expediere către client;
marcarea cu preţuri a produselor din magazin;
verificarea periodică a stocurilor din magazin;
cunoaşterea produselor electrocasnice şi funcţionalitatea acestora;
informarea şi consultarea clienţilor cu referire la produsele în vînzare;
promovarea produselor companiei.
recepţionarea mărfii şi aranjarea pe rafturi;
pregătirea mărfurilor pentru expediere către client;
marcarea cu preţuri a produselor din magazin;
verificarea periodică a stocurilor din magazin;
cunoaşterea produselor electrocasnice şi funcţionalitatea acestora;
informarea şi consultarea clienţilor cu referire la produsele în vînzare;
promovarea produselor companiei.
Specialitatea: Relaţii Internaţionale, licentiat in stiinte politice.
- capacitate de lucru în echipă;
- capacitate de adaptare la un mediu stresant şi solicitant de activitate;
- punctualitate; .
- comunicare eficientă;
- capacitatea de analiză şi sinteză;
- spirit antreprenorial şi de inovare;
- gîndire pozitivă în abordări;
- operativitate în luarea deciziilor.
- spirit organizatoric şi de leadership, reieşind din experienţa de muncă;
- monitorizarea lucrului echipei (controlul calității);
- simţ al responsabilităţii bine-dezvoltat.