
20 ani
Masculin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
1. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții.
2. Cunoștințe extinse despre băuturi, inclusiv ingrediente și tehnici de preparare.
3. Abilități în amestecarea și servirea băuturilor în conformitate cu standardele.
4. Rapiditate și precizie în pregătirea multiplelor comenzi simultane.
5. Capacitatea de a oferi recomandări și de a personaliza băuturile în funcție de preferințele clienților.
6. Cunoașterea tehnicilor de manipulare a echipamentelor de bar și a ustensilelor.
7. Abilități de gestionare a stocurilor și inventarelor de băuturi.
8. Rezistență la stres și abilitatea de a lucra într-un mediu aglomerat.
9. Etichetă și profesionalism în interacțiunea cu clienții.
10. Cunoașterea normelor de igienă și a regulilor de siguranță în manipularea alimentelor și băuturilor.
TOP Competențe
Experiența profesională
Februarie 2024 - Prezent
1 an 8 luni
Operator corector
Tellyou SRL
Chișinău

verificarea corectitudinii datelor pentru colete (nume, adresă, conținut, termene)
introducerea și actualizarea informațiilor în program
monitorizarea comenzilor și semnalarea erorilor în sistem
asigurarea respectării procedurilor interne privind procesarea coletelor
Martie 2023 - Septembrie 2023
7 luni
Barman
Magadan-Club
Ungheni
1. Am pregătit și servit băuturi conform standardelor stabilite.
2. Am gestionat stocurile de băuturi și am efectuat inventare periodice.
3. Am oferit recomandări clienților și am creat băuturi personalizate.
4. Am asigurat curățenia și igiena zonei de lucru și a echipamentelor.
5. Am procesat plățile și am oferit servicii prompte și prietenoase clienților.
6. Am participat la sesiuni de formare pentru a-mi îmbunătăți abilitățile în domeniul băuturilor.
7. Am colaborat cu colegii pentru a menține un mediu de lucru eficient.
Martie 2022 - Februarie 2023
12 luni
Administrator
Xs-Terasa
Ungheni
1. Am gestionat resursele umane, inclusiv recrutarea, formarea și evaluarea personalului.
2. Am comunicat cu clienții și partenerii pentru a asigura satisfacția și loialitatea acestora.
3. Am luat decizii strategice pentru îmbunătățirea eficienței și creșterea profitabilității.
4. Am gestionat reclamațiile clienților și am rezolvat problemele cu tact și profesionalism.
5. Am contribuit la creșterea vânzărilor prin promovarea produselor și oferirea unui serviciu excelent.
6. Am participat la evenimente speciale și am creat experiențe memorabile pentru clienți.
Limbi
Română Fluent
Rusă Comunicare
Engleză Elementar
Domeniul dorit
Studii: Superioare incomplete
Studiez la moment
UTM
Facultatea: Inginerie economica si bussines
Specialitatea: Bussines si administrare
Preferințe pentru job
Locul de muncă
În locația angajatorului
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Remote
Programul de muncă
Fără program
Flexibil
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".