CV: Diferit
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- sa repartizez camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor
- sa ii intampin pe oaspeti
- sa dau sfaturi si sa informez oaspetii, inclusiv sa port conversatie in limbi straine
- sa ma ocup de plangerile si solicitarile oaspetilor
- sa indeplineasc anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc.
- sa tin inregistrarile si sa fac munca specifica de birou
- sa organizez folosirea eficienta a spatiilor din hote
-să curăţ camerele, holurile si alte incaperi, manual sau folosind echipament de curatenie;
-să curăţ si să dezinfectez baile;
-să schimb asternuturile in camere;
-să schimb săpunuri, şampoane, geluri de duş, prosoape, precum si alte produse necesare;
-să furnizez mancare si bauturi incluse in serviciile hotelului;
Competenta de invatare ce reflecta integrarea cunostintelor de baza in scopul satisfacerii nevoilor si actionarii pentru imbunatatirea calitatii vietii personale si sociale.
Competenta actional - strategica ce vizeaza proiectarea activitatii, prognozarea rezultatelor, propunerea solutiilor de rezolvare a situatiilor-problema din diverse domenii.
Competenta digitala, in domeniul tehnologiilor informationale si comunicationale ce vizeaza utilizarea in situatii reale a instrumentelor cu actiune digitala, a serviciilor electronice inclusiv reteaua internet.
Flexibilitatea cognitivă
Abilităţi de negociere
Abilităţi pentru munca în servicii
Abilitatea de a analiza şi de a lua decizii
Inteligenţa emoţională
Capacitatea de colabore
Creativitate
Capacitatea de a gândi logic
Capacitatea de a rezolva probleme complexe