CV: Vanzari B2B ; B2C
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
• Stabilirea si menținerea tuturor condițiilor legale si operaționale pentru functionarea showroom-lui. • Administrarea și actualizarea bazei de date a clienților.
• Ofertarea produselor companiei.
• Studierea pieții, prezentarea, promovarea și vânzarea a mărfurilor companiei potențialilor clienți.
• Asigurarea consultanței de specialitate pentru alegerea produselor la parametrii necesari pentru clientului.
• Sprijin cuprinzător pentru tranzacțiile de vânzare.
• Organizarea ușilor deschise pentru persoane fizice și juridice. Prezentare publică a complexului locativ,
lucru cu obiecții și argumente pentru mai mult de 20 de persoane în același timp.
• Prelucrarea resurselor Internet și a pieței imobiliare (mass-media) pentru corectarea reputației
imaginii companiei.
• Рrezentări individuale pentru agenții imobiliari și companii care se ocupă cu vânzarea de bunuri
imobiliare, pentru prezentarea corectă a obiectului pe piața imobiliară de către acestea.
• Analiza și cercetarea pieței imobiliare.
• Studierea legilor din domeniul imobiliar.
• Organizarea prezentărilor ale obiectelor imobiliare.
• Rezolvarea problemelor legate de obiecte imobiliare.
• Stabilirea unui raport <Client - Cumpărător>.
• Efectuarea tranzacților de vinzari imobiliare.
• Asistența tranzacțiilor în toate etapele de dezvoltare.
• Acordarea consultanții clienților cu privire la cumpărarea proprietății în baza: credit bancar, credit
ipotecar.
• Prezentarea și promovarea directă a produselor companiei.
• Identificarea și atragerea potențialilor parteneri de afaceri și clienți.
• Încheierea noilor contracte cu cumpărători.
• Administrarea și dezvoltarea portofoliului a produselor pentru clienți.
• Menținerea relațiilor de colaborare profesională cu partenerii existenți, oferind abordare individuală. • Asigurarea respectarii de catre furnizori si transportatori a conditiilor din comanda clientului (preturi,
cantitati, termene de livrare, certificate de calitate etc.)
• Crearea si actualizarea unei baze de date a clienților.
• Identificarea clienților potriviți pentru produsele si inițierea unor acțiuni / campanii de atragerea
acestora.
• Găsirea de soluții rapide și eficiente la problemele apărute.
• Gestionarea reclamațiilor primite de la clienți și propunerea de soluții alternative.
• Călătorie de afaceri pe o piață potențială pentru vânzarea produselor fabricate in Istanbul, Turcia:
Rusia (Moscova, Sankt Petersburg, Kazan, Yoshkar Ola, Nijni Novgorod, Cheboksary, Kirov, Voronej și
alte orașe. Kazahstan (Almaty, Astana). Kârgâzstan (Bishkek). Ucraina (Odesa, Kiev, Lviv, Harkov). • Comunicarea și stabilirea raportului cu persoane din diferite pături sociale, naționalități și religii.
• Căutarea și atragerea clienților noi.
• Analiza pieței de desfacere luând în considerare mai mulți factori, cum ar fi: capacitatea de plată,
preferințele în stil de îmbrăcăminte și încălțăminte, populația, religiile și alți factori. • Organizarea prezentărilor individuale de produse pentru fiecare client potențial.
• Analiza și cercetarea pieței imobiliare.
• Studierea legilor din domeniul imobiliar.
• Organizarea prezentărilor ale obiectelor imobiliare.
• Rezolvarea problemelor legate de obiecte imobiliare.
• Stabilirea unui raport <Client - Cumpărător>.
• Efectuarea tranzacților de vinzari imobiliare.
• Asistența tranzacțiilor în toate etapele de dezvoltare.
• Acordarea consultanții clienților cu privire la cumpărarea proprietății în baza: credit bancar, credit
ipotecar, programului de stat ”Prima Casă” etc.
• Gestionarea și prelucrarea unei baze numeroase de clienți la nivel internațional.
• Organizarea procesului de vânzari cu ridicata pe piața internațională.
• Organizarea expozitii cu o gamă diversificată de încălțăminte în Milano, Moscova, Kiev, Istanbul.
COMPETENȚE DE MANAGEMENT ȘI CONDUCERE
• leadership (aptitudine consolidată prin motivarea angajaților și partenerilor pentru identificarea de noi oportunități de dezvoltare pieței);
• aptitudini de coordonare (dobândite în urma coordonării de mai multor organizații, activități care au presupus identificarea soluțiilor la problemele curente, distribuția sarcinilor, identificarea partenerilor etc.);
• competențe logistice și administrative (capacitatea de a gestiona un volum mare de activități; capacitatea de a gestiona și prioritiza sarcinile; respectarea termenelor, a angajamentelor și asumarea responsabilităților);
• gândire strategică.
COMPETENȚE DE COMUNICARE ȘI INTERPERSONALE
COMPETENȚE SI ABILITĂȚI SOCIALE
Bune competențe de comunicare dobândite pe de o parte ca urmare a experienței de conducere în afaceri proprii, dar și ca urmare a activității în medii interculturale, multi- lingvistice și transnaționale. Abilități în ceea ce privește explicarea și aplicarea la nivel organizațional a proceselor care să conducă la creșterea performanței.
• Spirit de echipă.
• Adaptabilitate socială.
• Abilitate de mediere a conflictelor. • Bune abilități de public speaking.