CV: Manager de vânzări, Personal de birou,
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-participarea la concursurile de achiziții publice, întocmirea pachetului de documente inclusiv oferta și participarea la concurs, verificarea specificației bunurilor, semnarea contractului;
- întocmirea contractelor pentru persoanele juridice din sectorul privat, în mod special negocierea și întocmirea contractelor cu internet magazinele;
- urmărirea îndeplinirii obligațiilor contractuale asumate de către ambele parți;
- întocmirea documentației premergătoare întîlnirilor cu potențialii clienți;
- întocmirea și actualizarea bazei de date;
- urmărirea realizării planului de vînzări lunare, trimestriale, anuale;
- identificarea factorilor care impiedică realizarea planului și propunerea soluțiilor;
-Perfectarea facturilor și a conturilor de plată pentru clienti,
-Introducerea facturilor de intrari de marfa în baza de date 1С;
-eliberarea cardurilor de reducere, înregistrarea clienților noi;
-administrarea și perfectarea portofoliului de clienți;
-întocmirea periodică a materialelor de sinteză (rapoarte privind datoriile, vînzările, transferuri);
-expedierea corespondenței (somații) și alte documente clienților;
-asigurarea transmiterii documentelor (acte de verificare, conturi de plata) prin fax și e-mail;
-îndeplinirea fișei de pontaj;
-recepţionarea, acceptarea sau respingerea documentelor primite pe parcursul zilei operaţionale bancare;
-procesarea şi prezentarea raspunsurilor la documente privind suspendarea operaţiunilor sau sechestrarea mijloacelor băneşti în conturile clienţilor precum şi anularea acestora;
-generarea şi expedierea comunicatelor informative privind mijloacele băneşti disponibile la conturile bancare şi grevările existente;
-plasarea pe portalul Arhiva electronic a documentelor de suspendare /sechestrare emise de executorii judecătoreşti cu anexarea documentului executoriu;
-furnizarea informaţiei privind clienţii băncii, solicitată în interpelări de către organele abilitate cu acest drept;
-întocmirea rapoartelor zilnice.
Specialitatea: Finanţe şi Bănci.
Specialitatea: Automatizarea proceselor tehnologice.
COMPETENȚE DIGITALE
Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint,)
Programa Contabila 1C
AutoCAD (începător)
COMPETENȚE DE COMUNICARE ȘI INTERPERSONALE
-comunicabilă;
-amabilă;
-responsabilă;
-punctuală;
-dornica de a învăța lucruri noi;
-onestă.