CV: Administrator, Manager vânzări
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Lucru cu o bază de clienți prin apeluri telefonice, prelucrarea cererilor, invitarea clienților potențiali în oficiu, consultarea lor, ulterior semnarea contractelor.
După practic o lună am reușit să îndeplinesc planul lunar, neavând experiență în domeniu.
Ușor învăț lucruri noi și le implementez în lucru cu clienții.
-Coordonarea activităților administrative;
- Gestionarea resurselor umane și de birou;
-Luarea deciziilor strategice pentru eficiența biroului și menținerea unui mediu de lucru organizat și productiv;
-Gestionarea corespondenței cu agențiile partenere internaționale;
- Redactarea documentelor;
- Primirea și filtrarea apelurilor telefonice;
-Menținerea agendei;
-Colaborarea cu alte departamente și asigurarea bunei funcționări a biroului.
Am reușit să stabilesc noi colaborări cu agenții internaționale din Franța, China, Luxemburg, Germania, Spania, Islanda și Irlanda.
Nu am avut situații excepționale pe parcursul lucrului meu în acest departament, deoarece luam decizii preventive care soluționau orice situație.
- Primirea și orientarea clienților în magazin în funcție de nevoile acestora, informarea lor asupra operațiunilor comerciale curente, propunerea ajutorului meu.
- Procesarea plăților (card de credit, cec, valută), ambalarea produselor, tipărirea bonurilor și livrarea către clienți, editarea facturilor și a bonurilor de garanție.
- Aranjarea articolelor pe rafturi prin crearea de imagini atractive, aplicarea tehnicilor de merchandising, etichetarea produselor și asigurarea afișării corecte a prețurilor.
- Întâmpinarea clienților la sosire,validarea rezervărilor pe software-ul de management, îndrumarea oaspeților la masa lor.
- Prezentarea meniului către clienți prin evidențierea preparatelor zilei, oferirea de sugestii în raport cu gusturile acestora, informații despre compoziția rețetelor, ajutor la alegerea vinurilor.
- Atenție acordată clienților pe tot parcursul serviciului asigurându-ne că nu le lipsește nimic, informându-mă alături de ei pentru a afla dacă apreciază bucatele.
Specialitatea: Logopedie.
Specialitatea: TRADUCERE ȘI INTERPRETARE. Franceză-Engleză.
- Recepția, analiza cererilor și consilierea clienților
- Cunoștințe excelente de Microsoft Office Word și Excel
- Abilități interpersonale excelente și spirit de echipă puternic
- Dezvoltarea acţiunilor de loialitate
- Competențe în lucru cu AmoCRM, Tilda, Canva, AI
- Pot duce corespondențe oficiale internaționale.
Adaptabilă și proactivă, sunt pasionată de dezvoltare personală continuă și de aprofundarea cunoștințelor în diverse domenii. Îmi este ușor să asimilez rapid informații noi și să le aplic eficient în practică. Consider esențial să beneficiez de un program de lucru stabil, de 5 zile pe săptămână, și aspir la o remunerare care să reflecte corect competențele și efortul depus în activitatea profesională