CV: Manager de vânzări / Operator Contabil
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-Primirea comenzilor si gestionarea lor pina la momentul efectuării tranzacției
-Gestionarea stocului cu producția necesara pentru vânzare
-Achiziționarea produselor comandate de clienți de peste hotarele țării
Gestionarea datoriilor clientilor B2B
-Gestionarea apelurilor clienților și crearea contactelor cu clienți
-Dezvoltarea si implimentarea planurilor de vânzări pentru a extiende baza de clienți și pentru a creste
relația cu clienții de afaceri
-Monitorizarea eficientă a pieței și ajustarea in mod corespunzător costurile în funcție de cerere și ofertă
-Crearea zilnică a rapoartelor de vânzări și compararea acestora cu volumul de vânzări estimat
-Efectuarea planificării de productivitatea maximă zilnică
-Crearea rapoartelor pentru monitorizarea datelor actuale
-Optimizarea sistemelor de recuperare a stocării automatizate pentru a atinge obiectivele de productivitate
și volum
-Gestionarea dificultăților asociate clienților și proceselor operationale
-Monitorizarea stocurilor, analiza vânzărilor și achiziționarea inventarului în cantități necesare
-Pregătirea facturii Fiscale de credit în conformitate cu acordurile clienților
Îndeplinirea informațiilor de facturare în sistemul de creanțe pentru generarea facturii fiscale a clientului
-Experiență în gestionarea relațiilor cu clienții persoane juridice într-un mediu de magazin, oferind asistență
personalizată în alegerea produselor și creând facturi adaptate la nevoile specifice ale fiecărui client
-Monitorizarea și modificarea comenzilor preventive conform analizei stocurilor
Procesarea comenzilor și auditarea creanțelor clienților
-Efectuarea negocierilor comerciale cu clienți juridici și fizici
-Menținerea și creșterea vânzărilor cu clieniții fideli și clieniții noi
-Auditarea produselor în cantități și intervale optime în cadrul sucursalelor companiei
-Actualizarea și anularea conturilor bancare a clienților
-Folosirea Microsoft Excel pentru a aranja și colecta date despre procesele și procedurile de automatizare
pentru raportarea zilnică
-Efectuarea tranzacții valutare și raportarea numerarului bancarului pe zi
Implementarea decontărilor cu clienții băncii
-Servicii de schimb valutar
-Servicii de transferuri bancare
-Servicii de achitarea a facturilor, chitanțelor, amenzilor
Specialitatea: Мarketing și Logistică.
-Abilități excelente de comunicare și negociere
-Abilitatea de a gestiona relațiile cu clienții
-Capacitatea de a analiza datele de vânzări
-Adaptabilitate și capacitatea de a lucra într-un
mediu dinamic și competitiv
-Experiență în utilizarea 1C, Microsoft Office
Limbi: Română, Rusă, Engleză
Sunt în căutarea unei poziții care să-mi ofere oportunitatea de a-mi folosi abilitățile de
management de vânzări și, de asemenea, de a-mi extinde cunoștințele în domeniul contabilității.
Sunt o persoană responsabilă, capabilă și dedicată, cu capacitatea de a învăța rapid și de a mă
adapta la noi provocări.
Îmi propun să îmbin experiența mea anterioară în vânzări cu cunoștințele pe care le-am dobândit
pentru a aduce valoare adăugată echipei și organizației pentru care voi lucra. Sunt dornic să-mi
pun în aplicare cunoștințele și să contribui la succesul organizației în care îmi voi desfășura activitatea.