CV: Vinzari (supervizor, manager, agent)
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Principalele atributii si sarcini
1-Am elaborat si am propus spre aprobare conducerii firmei planul de vinzari insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vinzari.
2-Am urmarit realizarea planului de vinzari.
3- Am stabilit obiective clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vinzari in firma.
4- Am facut analiza zilnica, saptaminala si lunara si am luat decizii privind comenzile transmise de la client pentru produse
5-Am urmarit incasarea la termenele stabilite prin contract a sumelor datorate de client
6- Am coordonat ,am indrumat, am controlat modul de organizare si desfasurare a activitatii supervizorilor, agentilor de vinzari, astfel incit sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru
7- Am urmarit permanent activitatea concurentei
8- Am urmarit culegerea informatiilor comerciale care intereseaza firma si am intocmit rapoarte informative catre Directorul General
9-Am efectuat recrutarea, antrenarea si dezvoltarea echipei de vinzari(supervizori,agenti, mercendaizeri,logistica)
10-Am identificat nevoile de instruire a personalului din subordine si am asigurat foramarea continua a acestuia
11-Am elaborat realizarea planului de marketing
12- Am condus si am organizat activitatea departamentului comercial
13-Am elaborat zilnic planul de livrare a marfii ( logistica)
2009-2012 «…»Supervizor al companiei “Zernoff”
Activitati si responsabilitati principale:
1- intocmirea si realizarea bugetului de vanzari la nivel national.
2- realizarea obiectivelor de vanzari pe termen scurt si mediu, in conditii de eficienta. 3- initierea, mentinerea, supravegherea si dezvoltarea relatiilor cu clientii in conformitate cu planul de vanzari, politica de marketing si strategia de dezvoltarea a pietei.
4 - coordonarea, urmarirea si analiza activitatii personalului din subordine. - monitorizarea prezentei la raft a produselor proprii si ale concurentei.
5- monitorizarea preturilor produselor proprii si ale concurentei. - identificarea potentialilor clienti.
6- propunerea de produse si servicii noi in functie de cererea pietei.
7- propunerea si implementarea unor actiuni promotionale (promotii de pret, degustari, concursuri etc.).
8 – analizarea zilnica, saptaminala, lunara a activitatii departamentului, atat din punct de vedere comercial, cat si din punct de vedere financiar. - masuri de eficientizare si de reducere a costurilor in departament.(ceia ce tine de logistica si anume de chieltuieli pe petrol)
9- mentinerea bazei de client, incheierea contractelor noi si largirea acesteia pe intreg teritoriu.
10- conducerea, instruirea, si formarea echipei de agenti comerciali,mercendaizeri
11- controlul zilnic al datoriilor si prezenta agentului comercial in fiecare punct comercial.
2006-2009 «…»agent comercial” Premer SV “distribuitorul direct al companiei Chiev-Conti , Conditer Cursc si a bauturilor spirtoase
Obiectivele specifice ale activitatii de munca:
1- Am asigurat promovarea si vanzarea directa a marfurilor si serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizatiei;
2- Am prospectat piata pentru identificarea potentialilor clienti, am intretinut baza veche de clienti,si am incheiat contracte noi
3- Am raspuns de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati in numerar;
4- Am urmarit atragerea permanenta de noi clienti;
5- Am urmarit realizarea planului de vanzari zilnic,saptaminal, lunar si anual stabilit;
6- Am stabilit si am dezvoltat o relatie profesionala cu clientii organizatiei;
7- Am raspuns de incasarile a datoriilor clientilor strict la timp conform contractelor.
8-M-am ocupat de mercendaising conform planogramei oferit de administratie
2004-2006 mercendaizer al companiei “ Premer SV”
1- Am asigurat aprovizionarea permanenta a rafturilor;
2- Am mărit expunerea propriilor produse pe raft;
3-Am verificat termenele de valabilitate ale produselor;
4-Am expus produsele în funcţie de termenele de valabi¬litate;
5- Am controlat zilnic existenţa etichetelor de preţ la raft pentru fiecare produs în parte;
6-Am transmis informaţiile referitoare la concurenţă administratiei;
7-Am întocmit rapoarte si planograme specifice de merchandising.
8-Am promovat actii si degustari.
Specialitatea: Jurist.
• Cunoastera calculatorului
• Permis de conducere categoria B.
Calitati personale:
repede ma invat, capacitataea comunicativa buna, capacitatea buna de a lucra in echipa, decent, capacitatea de a gestiona stresul, flexibil, responsabilitate, punctualitate