CV: Customer service operator
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- procesarea datelor din domeniul logistic;
- întocmirea rapoartelor zilnice/saptamînale si îndeplinirea tuturor sarcinilor individuale;
- evidența continuă a actelor, actualizărilor pe plan intern/extern;
- soluționarea problemelor apărute în procesul de lucru, reprezentînd interesele clientului, etc
- înregistrarea clienților în baza de date CRM;
- prezentarea disponibilităților și serviciilor companiei;
- întocmirea și semnarea contractelor de chirie si prestări servicii;
- încasarea plăților conform contractelor incheiate;
- întocmirea rapoartelor săptămînale și lunare;
- atragerea noilor clienți și executarea solicitărilor existente, ș.a.
- interacțiunea și sesizarea nevoilor clienților și vizitatorilor;
- consilierea clientilor, recomandarea produselor;
- recepția mărfii și organizarea produselor pe domenii de interes;
- activitate la casa de marcat, cunoasterea softului intern de gestiune, ș.a.
Specialitatea: Marketing și Logistică.
- software CRM;
- multitasking;
- cunoștințe avansate PC/ Microsoft Office;
- abilitatea de a lucra în medii multiculturale/internaționale, etc.
Sunt o persoană responsabilă si perseverentă, mereu dispusă să învețe și să facă față noilor provocări. Printre pasiuni se regăsesc limbile străine, cărțile, teatrul si călătoriile.