CV: freelancer
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
▪ participă la elaborarea şi implementarea planului de promovare în cadrul Întreprinderii;
▪ asigură actualizarea registrelor de evidenţă a proceselor ce decurg din relațiile cu clienții întreprinderii;
▪ asigură procesul de analiză a preţurilor practicate pe piaţă autohtonă;
▪ elaborarea ofertelor comerciale de prestare calitativă şi operativă a serviciilor (produselor) către client;
▪ asigură monitorizarea și analiza permanentă a Registrului de Stat al achizițiilor publice de pe site-ul https://etender.gov.md în vederea identificării licitațiilor și concursurilor ce prezintă interes pentru întreprindere;
▪ asigură elaborarea pachetului de documente privind participarea la licitaţii;
▪ asigură procesul de informare a clienţilor şi a potenţialilor clienţi despre activitatea (produsele, serviciile) Întreprinderi.
SUPERVISOR GENERAL al centrului de apel al Comisiei Electorale Centrale în perioada desfăşurării alegerilor locale 2018 din or. Chișinău și or. Bălți
TRAINER – Modul de utilizare a aplicațiilor Google, Carrefour – România
MANAGER DE PROIECT - ,,Chestionarea comercianților din Republica Moldova privind percepția tichetelor de masa prin intermediul centrului de apel”.
SUPERVISOR GENERAL al centrului de apel al Comisiei Electorale Centrale în perioada desfăşurării referendumului local privind revocarea Primarului General al mun. Chișinău
TRAINER – Modul de utilizare a aplicațiilor Google, Auchan - România
SUPERVISOR GENERAL al centrului de apel al Comisiei Electorale Centrale în perioada alegerilor prezidențiale 2016
▪ evaluarea pieţei tehnologiilor informaţionale şi de comunicaţii cu scopul stabilirii potenţialilor clienţi ai întreprinderii;
▪ identificarea companiilor şi instituţiilor din sectorul public şi privat în vederea prestării acestora servicii electronice, oferite de întreprindere;
▪ prezentarea propuneri de ajustare a serviciilor existente la necesităţile clienţilor eventuali ce au fost identificaţi;
▪ evaluarea întreprinderii din punct de vedere al ansamblului de resurse disponibile, inclusiv tehnice pentru determinarea posibilităţii de prestare a serviciilor clienţilor potenţiali;
▪ ţinerea Registrului electronic al solicitărilor clientului şi ofertelor comerciale;
▪ elaborarea ofertelor comerciale de prestare calitativă şi operativă a serviciilor către client;
▪ selectarea şi prezentarea propunerilor de participare a întreprinderii la licitaţii din domeniu;
▪ asigură procedura de pregătire şi elaborare a documentelor necesare privind participarea la licitații;
▪ executarea altor sarcini stabilite în limita atribuţiilor de serviciu de către şefii ierarhic superiori sub rezerva legislaţiei muncii.
preluarea apelurilor parvenite în adresa centrului de apel;
oferirea informațiilor corecte și într-o maniera profesională
acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului înregistrarea în baza de date;
asigurarea unei evidențe clare a activității desfășurate;
adoptarea unei atitudini pozitive și orientate către client respectarea standardelor și a indicatorilor de calitate stabiliți.
Specialitatea: Master - Relații Economice Internaționale.
Specialitatea: Business și Administrarea Afacerilor.
Bune abilități de comunicare eficientă;
Exprimare clară;
Abilități de convingere;
Abilități de luare a deciziilor;
Oferire de soluții eficiente.