ME
3 iunie 2025
Operator chat

age 18 ani

Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Despre mine

Sunt o persoană activă, responsabilă și orientată către rezultate. Am demonstrat constant performanțe de top, fiind recunoscut drept unul dintre cei mai buni angajați în ultimele luni. Mă concentrez pe soluții rapide și eficiente, menținând o atitudine pozitivă și profesională în toate situațiile.

TOP Competențe

Gandire logica 11 luni
Comunicare eficienta 11 luni
Configurare echipamente 11 luni
Diagnosticare retea 11 luni
Empatie si inteligenta emotionala 4 luni
Adaptare si flexibilitate 4 luni

Experiența profesională

August 2024 - Prezent
1 an 1 lună

Suport tehnic

Starnet Soluții

Chișinău

Starnet Soluții
Gandire logica Comunicare eficienta Configurare echipamente Diagnosticare retea

Diagnosticare și soluționare probleme de rețea (internet, conexiuni LAN/WAN)
Configurare echipamente (routere, modemuri, IPTV, Wi-Fi)
Asistență tehnică prin telefon, sau ticketing
Utilizare eficientă a sistemelor CRM și a platformelor interne de monitorizare
Comunicare clară și răbdătoare cu clienți, chiar și în situații tensionate
Gândire logică și orientare spre soluții rapide
Escaladarea corectă a incidentelor către departamentele tehnice avansate
Respectarea procedurilor de securitate și confidențialitate

Aprilie 2024 - Iulie 2024
3 luni

Operator call-center

Starnet Soluții

Chișinău

Starnet Soluții
Empatie si inteligenta emotionala Adaptare si flexibilitate Gândire Critică Rezistenta la stres Lucrul în Echipă

Rată de satisfacție a clienților peste 95%
Timp mediu de rezolvare a apelurilor redus
Am gestionat eficient un volum ridicat de apeluri, menținând calitatea serviciilor.
Am fost desemnat „Angajatul lunii” pentru performanțe și atitudine profesională.
Am instruit noii angajați în utilizarea sistemului CRM și în tehnici de comunicare
Furnizarea de informații corecte și complete despre produse/servicii.

Competențe

Utilizare CRM şi softuri tehnice Flexibilitate şi dinamism Inițiativă și proactivitate Orientare spre soluții Gândire logică Rezistență la stres Atenţie la detalii Adaptabilitate rapidă Rezolvare probleme Comunicare eficientă Lucrul în Echipă

Limbi

Română Nativ

Rusă Fluent

Domeniul dorit

Telecomunicații

Studii: Medii de specialitate

Cursuri, training-uri

Studiez la moment

Curs online: Cisco Network Administration

Absolvit în: 2024

Comunicare eficienta cu clienții

Absolvit în: 2024

Suport tehnic reţelistică

Absolvit în: 2024

CRM şi ticketing

Absolvit în: 2024

Securitate informatică

Preferințe pentru job

Locul de muncă

Remote

Permis de conducere

Categoria: A

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".