 
                                                                                                
                                            
                                            26 ani
                                        
                                            
                                            
                                                Feminin
                                            
                                        
                                                
                                                
                                                    Chișinău
                                                
                                            
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
Sunt o persoană organizată, responsabilă și atentă la detalii, cu experiență în introducerea și prelucrarea datelor. Mă adaptez rapid la sarcini, respect termenii limită și colaborez eficient în echipă. Îmi doresc să contribui la buna funcționare a proceselor administrative dintr-o companie stabilă.
TOP Competențe
Experiența profesională
Noiembrie 2021 - August 2025 
 3 ani 10 luni
Operator introducere, validare și prelucrare date
Franzeluța
Chișinău
 
                                                                
                                                                                                                    
                                                            1. Preluarea telefonică a comenzilor de la clienți: Ascultarea, înregistrarea și clarificarea detaliilor comenzilor direct prin conversații telefonice.
2. Introducerea directă a comenzilor în 1C: Operarea rapidă și corectă a datelor comenzilor (produse, cantități, prețuri, date de livrare) în sistemul 1C.
3. Prelucrarea comenzilor din poșta electronică (rețele de magazine): Monitorizarea și procesarea comenzilor primite pe email de la partenerii comerciali (rețele de magazine).
4. Corectarea erorilor de introducere sau neconcordanțelor semnalate.
5. Comunicarea directă cu clienții (telefonic) pentru a confirma, modifica sau clarifica detaliile comenzilor.
6. Asigurarea unui flux rapid și eficient de transmitere a comenzilor de la recepție (telefon/email) la sistemul de prelucrare (1C).
                                                        
Mai 2019 - Octombrie 2019 
 6 luni
Vânzător-consultant
Brand autohton de haine
Chișinău
                                                            1. Consilierea și Vanzarea:
-Informarea și consultarea clienților cu privire la produsele brandului (materiale, mărimi, modele, stiluri, modul de îngrijire).
-Ajutarea clienților să aleagă mărimile și ținutele potrivite.
-Orientarea clienților către cabinele de probă.
2.Operațiuni de Magazin
-Operarea casei de marcat.
-Asigurarea că produsele sunt aranjate conform standardelor de merchandising (pe culoare, mărime, model).
-Recepționarea, verificarea și etichetarea mărfii noi.
3.Relația cu Clientii:
-Crearea unei experiențe plăcute și calitative pentru clienți, încurajându-i să revină.
                                                        
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Mediu
Engleză Elementar
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 2021
USEM
Facultatea: Științe economice
Specialitatea: Business și Administrare
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".