CV № 473963 din 27 octombrie 2025
27 octombrie 2025
Operator recepționare și procesare comenzi

age 26 ani

Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Despre mine

Sunt o persoană organizată, responsabilă și atentă la detalii, cu experiență în introducerea și prelucrarea datelor. Mă adaptez rapid la sarcini, respect termenii limită și colaborez eficient în echipă. Îmi doresc să contribui la buna funcționare a proceselor administrative dintr-o companie stabilă.

TOP Competențe

Abilități Interpersonale 3 ani
Responsabilitate 3 ani
Etică profesională 3 ani
Atenție la Detalii 3 ani
Managementul timpului 3 ani
Organizare 3 ani

Experiența profesională

Noiembrie 2021 - August 2025
3 ani 10 luni

Operator introducere, validare și prelucrare date

Franzeluța

Chișinău

Franzeluța
Abilități Interpersonale Responsabilitate Etică profesională Atenție la Detalii Managementul timpului Organizare Adaptabilitate Gândire Critică Lucrul în Echipă

1. Preluarea telefonică a comenzilor de la clienți: Ascultarea, înregistrarea și clarificarea detaliilor comenzilor direct prin conversații telefonice.
2. Introducerea directă a comenzilor în 1C: Operarea rapidă și corectă a datelor comenzilor (produse, cantități, prețuri, date de livrare) în sistemul 1C.
3. Prelucrarea comenzilor din poșta electronică (rețele de magazine): Monitorizarea și procesarea comenzilor primite pe email de la partenerii comerciali (rețele de magazine).
4. Corectarea erorilor de introducere sau neconcordanțelor semnalate.
5. Comunicarea directă cu clienții (telefonic) pentru a confirma, modifica sau clarifica detaliile comenzilor.
6. Asigurarea unui flux rapid și eficient de transmitere a comenzilor de la recepție (telefon/email) la sistemul de prelucrare (1C).

Mai 2019 - Octombrie 2019
6 luni

Vânzător-consultant

Brand autohton de haine

Chișinău

Vanzarea produselor Orientare catre Client Amabilitate

1. Consilierea și Vanzarea:
-​Informarea și consultarea clienților cu privire la produsele brandului (materiale, mărimi, modele, stiluri, modul de îngrijire).
​-Ajutarea clienților să aleagă mărimile și ținutele potrivite.
​-Orientarea clienților către cabinele de probă.
2.Operațiuni de Magazin
-Operarea casei de marcat.
-Asigurarea că produsele sunt aranjate conform standardelor de merchandising (pe culoare, mărime, model).
-Recepționarea, verificarea și etichetarea mărfii noi.
3.Relația cu Clientii:
-​Crearea unei experiențe plăcute și calitative pentru clienți, încurajându-i să revină.

Competențe

1C Aplicații de comunicare Microsoft Office Rețele sociale

Limbi

Română Nativ

Rusă Mediu

Engleză Elementar

Domeniul dorit

Office / Secretariat

Studii: Superioare

Absolvit în: 2021

USEM

Facultatea: Științe economice

Specialitatea: Business și Administrare

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".