CV: Manager/ casier/ recepționistă
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-efectuarea de operatii specifice de receptie a clientilor si vizitatorilor,
-oferirea de informatii catre clienti si vizitatori,
redirectionari si programari diverse,
-consultarea clienților la telefon,
-ținerea evidenței si siguranței a cladirei.
-realizarea servicii postale (preluarea si eliberarea scrisorilor, pachetilor și coletelor)
-prelucrarea platilor de achitarea facturilor
-eliberarea numeralului prin transfer
Organizarea operaţiunilor de casă aferente activităţilor operaţionale de încasări şi plăţi în lei şi valută străină, de verificare, triere şi ambalare a numerarului, activităţi de schimb valutar
Deservirea amabilă a clienților;
Încasarea banilor de la clienți;
Lucru în sala comercială la solicitare
Încasarea banilor de la operatori și transmiterea la banca.
Specialitatea: Pedagogia învățământului primar.
- Utilizarea aparatului de casă
- Utilizarea increzut PC
- Cunoştinţe bune de operare în MS Office (Word si Excel)
- Capacitate de organizare şi planificare
- Bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare
- Fluent cunoașterea limbilor: română și rusă – scris și vorbit
Ambiţiosă
Responsabilă
Atentă
Energetică
Sinceră
Muncitore
Îndrăzneţă
Punctuală
Răbdatore
Prietenosă
Recunoscătore
Eu vreu să mă angajez la un loc de muncă bun. Să am plăcere de a munci , să îmi fie confortabil, să am un șef înțelegător, comunicabil, să am oportunitatea de a avansa și a învăța ceva nou, să asimilez cunoștințe noi și să îmi creez abilități noi. Să fac parte dintr-o echipă prietenoasă și să fie un climat deschis între angajați. Să coopereze, să respecte reciproc, să fie o familiaritate între angajați.