CV: Personal birou
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Am introdus și analizat în programa 1C facturi fiscale de intrare și ieșire,am calculat salariul angajaților.Am efectuat rapoarte în Excel cu evidența datelor.Am completat agenda zilnică cu evidența activității și am prezentat informația permisă cu privire la unele calcule privind evidența datelor.
În cadrul practicii am activat ca contabil-șef și am coordonat o mini-echipă formată din 4 contabili,unde trebuia să monitorizez activitatea fiecăruia și să mă asigur că toată lucrarea este conform cerințelor agreate în condiția dată.
Specialitatea: Afaceri internaționale.
Specialitatea: Contabilitate.
O bună cunoaștere a instrumentelor Microsoft Office
Efectuarea rapoartelor în Excel cu evidența datelor
Abilitatea de a lucra în echipă
Comunicarea eficientă
Adaptabilitate
Punctualitate
Atenția la detalii
Dorința de a învăța lucruri noi
În timpil liber îmi place să gătesc,deasemenea îmi plac călătoriile,să descopăr locuri și oameni noi.