CV: Secretară, Recepționistă, Manager de oficiu, Manager-operator, Vânzător-consultant, Administrator etc
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-Preluarea comenzilor
-Convorbiri telefonice cu clienții
-Pregatiri OFERTE lunare
Etc.
-Informarea clienților cu prețurile și serviciile Companiei
-Preluarea comenzilor
-Informarea funcționarilor cu comanda preluată
-Introducerea comenzilor în baza de date.
-Ajutarea clientului pentru a găsi sau de al informa cu produsele Magazinului
-Aranjarea produselor vestimentare pe rafturi
-Păstrarea ordinii în sală
Etc.
Funcția:
1.Administrator
2.Curier
Obligații
1.Preluare comenzilor
2.Responsabilitatea de a răspunde la clienți ( informa despre prețuri, preluarea comenzilor, metodelor de plată etc)
3.Împărțirea comenzilor de proporții mici și livrări prin poștă.
Specialitatea: Științe Politice și Relații Internaționale.
-O bună stăpânire de programe de birou( Microsoft Excel, Microsoft Word, PowerPoint, Procesor de text, calcul tabelar, software pentru prezentări.
-bune cunoștințe în editarea documentelor și transcrierea lor.
-Bune abilități de comunicare
-Exelențe abilități în interacțiunea cu oamenii
-Bune abilități de conducere a unei echipe.
Sunt o persoană:
* Educată
* Responsabilă
* Serioasă
* Atentă
* Amabilă
* Inteligentă
* Studii superioare
* Încrezută în sine
* Pozitivă
* Creativă
.........