CV: Personal birou , administrator
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-relatii cu clientii
-organizare de evenimente
-asigurarea unui mediu placut, mentinerea personalului in bune relatii
-indeplinirea in procent cat mai mare a cerintelor clientilor-preantampinarea problemelor si rezolvarea celor aparute
-pontarea, calcularea orelor si realizarea programului personalului
-tot ce tine de buna desfasurare a activitatii in restaurant
-contactarea furnizorilor, comandarea de produse si asigurarea suportului tehnic
-urmarirea si corectarea documentatiilor si a gestiunilor
-verificarea vanzarilor si a inchiderileor zilnice
-instruirea personalului in vederea ridicarii standardului serviciilor
-întocmirea documentelor
Specialitatea: Business si administrare.
▪ Capacitate de organizare,
▪ Capacitate de a lua decizii sub stres,
▪ Capacitate de analiză si sinteză,
▪ Capacitate de asimilare informaţii şi abilităţi noi,
▪ Spirit analitic,
▪ Spirit de evaluare şi îmbunătăţire