CV: Manager
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-Abilități de management și servicii pentru clienți;
-Pregătirea facturilor și efectuarea plăților;
-Abilități IT pentru a lucra cu sisteme de plată și computerizate;
-Organizarea jocurilor și competițiilor, pentru adulți și copii;
-Abilități interpersonale înalte, capacitatea de a comunica cu ușurință și natural, de a atrage oamenii;
-Să se ocupe de procesul de check-in și check-out și să ofere asistență oaspeților;
- Notițe despre primirea cererilor și urmărirea;
-Tratarea toate problemele de servicii pentru clienți într-o manieră imediată și profesională.
-Coordonarea activităților administrative;
-Primirea și înregistrarea apelurilor telefonice, consultarea clienților, analiza informațiilor și apeluri
expediere;
- Organizarea detaliată a studenților din fiecare grup și limba pe care o studiază
- Сrearea de oferte pentru clienti;
- Сapacitate de convingere, abilități profesionale de comunicare și negociere cu clienții;
- Cunoștințe în structura PVC
Specialitatea: Turism.
Program Post Graduate:
Sunt o persoană harnică și ambițioasă, cu o mare pasiune in industria ospitalități și multiculturalități. Am abilități excelente de comunicare și flexibiltatea în adaptare la situați de stres. Văd o poziție full-time în domeniul marketing în care pot pune în practică cunoștințele și experiența mea, beneficiind în cele din urmă de operațiunile organizației pentru care lucrez.