CV: Product Manager
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- Asigurarea organizării și gestionării proceselor aferente produselor gestionate: monitorizare, actualizare reglementări, identificare canale noi de vânzări, asigurarea funcționalului de produs concurențial pieței, îmbunătățirea produselor, revizuirea periodică a strategiei de produs și identificarea direcțiilor noi;
- Creșterea veniturilor și a profitabilității pe produs;
- Monitorizarea pieței și înaintarea propunerilor de modificare prețuri;
- Organizarea Campaniilor Promoționale, conlucrarea cu alte subdiviziuni implicate;
- Coordonarea Procesului de crearea și lansare produsului/procesului nou;
- Elaborarea Cerințelor Business pentru optimizarea proceselor, crearea rapoartelor;
- Analiza reclamațiilor pe produse din gestiune;
- Treininguri periodice pentru instruirea colegilor din sucursale.
- Analiza și aprobarea cererilor de credit;
- Înaintarea proectelor cu expuneri mari către Comitetul de Creditare;
- Analiza pieței și înaintarea propunerilor de modificarea ofertelor creditare;
- Elaborarea cerințelor tehnice și testarea dezvoltărilor solicitate;
- Prezentarea propunerilor de ajustare a produselor creditare;
- Menținerea relațiilor de afaceri cu Partenerii Băncii.
- Analiza și aprobarea cererilor de credit;
- Înaintarea proectelor cu expuneri mari către Comitetul de Creditare;
- Acordarea suportului colegilor din sucursale;
- Cautarea soluțiilor optime pentru banca și client.
- Efectuarea operațiunilor cu conturi PF;
- Vânzarea produselor bancare: carduri, credite, depozite, asigurări și servicii adiționale;
- Recepționarea cererilor clienților și gestionarea situațiilor de conflict;
- Atingerea țintelor stabilite.
- Operațiuni cu conturi PF/PJ;
- Expedierea/eliberarea transferurilor internaționale;
- Operațiuni de schimb valutar;
- Vânzarea cardurilor și serviciilor adiționale.
Specialitatea: Business și Administrarea Afacerilor.
Specialitatea: Comerț.
- Crearea și implimentarea strategiei produsului;
- Definirea obiectivelor și cerințelor;
- Prioritizarea task-urilor;
- Analiza și prezentarea planului pentru optimizare proceselor;
- Coordonarea și respectarea DDL stabilite, time management;
- Gândirea critică;
- Multitasking;
- Pregatirea rapoartelor;
- Orientare spre client.