CV: Office manager, Operator sondaje, Agent
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Realizarea operațiunilor de casă;
Deservirea amabilă și orientată către necesitățile clientului;
Comunicarea contravaloarii produselor;
Evidența privind activitățile de plată și încasare prin casierie;
Răspunderea cu exactitate de calculele întocmite;
Responsabilități:
-lucrul cu clienţii (preluarea şi predarea comenzilor, consultarea clienţilor telefonic şi faţă în faţă);
- lucrul cu traducătorii (plasarea comenzilor, controlul executării);
- lucrul cu documentele necesare (xerocopiere, scanare, gestionarea circulaţiei documentelor în formă electronică);
- pregătirea documentelor pentru autentificare notarială;
- traducerea documentelor/textelor la necesitate.
Specialitatea: Traducător limba franceză , limba engleză.
Aptitudini și competențe personale:
Cunoașterea programelor MS Office (Word, Excel, PowerPoint) și abilitatea de a utiliza echipamentele de birou (scaner, imprimantă etc.).
Responsabilă, punctuală, comunicabilă (cu adaptare ușoară la locul de muncă), atentă, amabilă, motivată în a crește din punct de vedere profesional.