CV: Offiice manager
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Evidența facturilor de casă.
Atragerea noilor clienti precum şi menţinerea clienţilor existenţi.
Consilierea şi ghidarea clienţilor cu privire la produsele magazinului.
Consultarea clienților cu privire la produs în conformitate cu standardele adoptate de companie.
Informarea clienților cu privire la reducerile oferite de companie.
Aranjarea produselor pe raft.
Deservirea amabilă și orientată către necesitățile clientului.
встреча и прием гостей.
сопровождение гостей к столику, подача меню, контроль над тем, как рассаживаются клиенты и соблюдаются ли чистота и порядок в зале.
Efectuarea și primirea apelurilor telefonice.
Înregistrarea si gestionarea comenzilor atât online cât și în oficiu.
Rezistentă la stres.
Responsabilă.
Abilități de comunicare si relaționare.
Optimistă.
Среднее знание 1C. Кассовый аппарат. Знание ПК(word,excel).