CV: Management si/sau relatii cu clientii
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- asigurarea respectării standardelor promovate de brandul internațional Marriott;
- recepționarea apelurilor telefonice, a mesajelor și anchetelor interne.
- primirea oaspeților și membrilor în strictă corespundere cu prevederile standardelor interne, în vederea asigurării unei gestiuni informaționale eficiente.
- menținerea unui grad înalt de satisfacție al oaspeților și implicarea activă în elucidarea posibilităților continue de sporire al acestuia;
- asigurarea unui nivel înalt al vânzărilor prin aplicarea diverselor tehnici de marketing;
- actualizarea permanentă a cunoștinșelor în materie de produse noi, facilități etc. acordate de rețeaua hotelieră Marriott;
- soluționarea rapidă a reclamațiilor parvenite din partea clienților;
- evidența operațiunilor cu numerarul;
- întocmirea și prezentarea în termenii stabiliți a Raportului casierului;
- controlul asigurării și menținerii cerințelor igienico-sanitare pentru a asigura un mod de viață și un nivel de securitate impus de standardelel Marriott;
- perfecționarea continuă în vederea însușirii standardelor de asigurare a unui mod de viață sănătos și sigur;
- studierea măsurilor de acordare a primului ajutor;
- identificarea și exersarea regulilor genenrale de conduită în cazul situațiilor excepționale;
- însușirea continuă a standardelor Marriott în cadrul schimbului intern interdepartamental;
- participarea activă la organizarea și desfășurarea recepțiilor pe teritoriul hotelului;
- asigurarea unei bune gestionări a Clubului de agrement;
- oferirea unui nivel înalt de satisfacție oaspeților rețelei hoteliere Marriot.
- identificarea nemulțumirilor parvenite de la clienți, cât și a tuturor incomodităților cu care se confruntă;
- analiza tuturor nemulțumirilor clienților în vederea stabilirii factorilor ce au contribuit la apariția lor;
- stabilirea măsurilor menite să reducă numărul nemulțumirilor clienților;
- îndeplinirea funcționalului cu o deosebită atenție la detalii și precizie în corespundere cu Codul de etică profesională;
- gestionarea tuturor comenzilor cu condiția asigurării calității serviciilor prestate;
- construirea și fortificarea raportului profesional productiv cu clienții și comercianții pentru a asigura sprijinul continuu în asistența contului;
- elaborarea și expedierea de răspunsuri la solicitările clienților și comercianților prin telefon, fax, e-mail sau poștă obișnuită;
- oferirea de asistență „în timp real” clienților și comercianților;
- identificarea promtă a soluțiilor pentru solicitările înaintate de clienți;
- evaluarea de probleme/situații complexe, identificând soluții inteligente, pragmatice și adecvate și elaborarea de proceduri pentru rezolvarea și prevenirea problemei pe viitor;
- utilizarea de cunoștințe, tehnici de investigare și a bazei de date pentru a descoperi adevărata natură a unei probleme.
- introducerea automatizată a datelor;
- prelucrarea datelor contabile primare;
- încheierea de contracte de colaborare, vânzare-cumpărare etc.;
- evidența analitică a debitorilor și creditorilor;
- reprezentarea entității în teritoriu;
- studierea ofertelor și identificarea celei mai potrivite;
- negocierea principalelor clauze contractuale: preț, condiții de livrare etc.
- înființare de conturi noi;
- administrare de conturi existente;
- managementul cererilor de servicii;
- soluționarea reclamațiilor parvenite de la clienți;
- comunicarea directă cu clientul în vederea identificării posibilităților de atenuare a motivului ce l-a nemulțumit;
- delimitarea principalelor cauze ce creează abateri în procesul de lucru;
- identificarea măsurilor menite să prevină sau să reducă impactul abaterilor parvenite în procesul de lucru;
- gestionarea de proiecte speciale la cererea managerului sau supervizorului;
- relaționarea și ghidarea clienților și vizitatorilor;
- executarea diverselor misiuni delegate de superiori;
- primirea, sortarea și distribuirea corespondenței;
- executarea lucrărilor de xeroxare, scanare, transmitere/primire prin fax etc.;
- perfectarea și expedierea de răspuns la scrisorile intrate sub formă de cereri, reclamații etc. din partea clienților;
- prezentarea rezultatelor muncii sub formă de rapoarte, tabele, grafice.
- instruirea și orientarea angajaților secției „Vânzări”;
- acordarea suportului angajaților secției „Vânzări”;
- organizarea și desfășurarea de mese rotunde, training-uri, work-shop-uri pentru a spori potențialul angajaților din secția „Vânzări”;
- evaluarea deprinderilor și abilităților vânzătorilor angajați de SA „Moldtelecom” prin testare intermediară și finală;
- delimitarea principalelor cauze ce creează abateri în procesul de lucru;
- identificarea măsurilor menite să prevină sau să reducă impactul abaterilor parvenite în procesul de lucru;
- gestionarea de proiecte speciale la cererea managerului sau supervizorului;
- executarea diverselor misiuni delegate de superiori;
- primirea, sortarea și distribuirea corespondenței;
- executarea lucrărilor de xeroxare, scanare, transmitere/primire prin fax etc.;
- perfectarea și expedierea de răspuns la scrisorile intrate sub formă de cereri, reclamații etc. din partea clienților;
- efectuarea diverselor vizite în teritoriu cu scopul de a asigura implementarea noilor strategii organizaționale;
- instruirea și orientarea angajaților secției „Retenții”;
- acordarea suportului angajaților secției „Retenții”;
- organizarea și desfășurarea de mese rotunde, training-uri, work-shop-uri pentru a spori potențialul angajaților din secția „Retenții”;
- evaluarea deprinderilor și abilităților angajaților secției „Retenții” ai SA „Moldtelecom” prin testare intermediară și finală;
- delimitarea principalelor cauze ce pot duce la posibilitatea de reziliere a contractului de către client;
- identificarea măsurilor menite să prevină sau să reducă impactul rezilierilor;
- gestionarea de proiecte speciale la cererea managerului sau supervizorului;
- completarea și prelucrarea documentelor contabile primare;
- evidența operațiilor cu numerarul;
- elaborarea devizelor de cheltuieli și calculațiilor pe comandă;
- eliberarea de facturi și înregistrarea vânzărilor.
Specialitatea: Management.
Iniţiativă, eficacitate, planificare strategică, organizare, precizie, deducţie, flexibilitate, colaborare, operativitate, lucru în echipă, claritate în exprimare, evaluare, autonomie, spirit metodic, leadership, perseverenţă, fiabilitate.
Iniţiativă, eficacitate, planificare strategică, organizare, precizie, deducţie, flexibilitate, colaborare, operativitate, lucru în echipă, claritate în exprimare, evaluare, autonomie, spirit metodic, leadership, perseverenţă, fiabilitate.