CV: Manager
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Organizarea operativa a activitatii de inregistrare a datelor si de evidenta primara a pacientilor;
Asigurarea asistentei calificate necesare derularii activitatii de recoltare;
Respectarea procedurii de recoltare si buna colaborare cu personalul din laborator;
Organizarea operativa a activitatii de inregistrare a datelor si de evidenta primara a pacientilor;
Centrifugheaza/gestioneaza probele de analizat;
Verifica si intrebuinteaza corect aparatura din dotare;
Efectueaza mentenanta aparaturii cu care lucreaza;
Intocmeste necesarul de consumabile si reactivi(specific mesei de lucru) si opereaza in fisele de magazie ale acestora.
Coordonarea intregului proces de productie din sectia specializata pe produse de confectie;
Coordonarea procesului de planificare si urmarire a productiei;
Coordonarea intocmirii normelor si planurilor de productie;
Organizarea si verificarea fluxului de productie;
Controlul indicatorilor de performanta, specifice productiei;
Urmarirea procesului de fabricatie;
Organizarea verificarii periodice a stadiului implementarii si eficientei sistemului calitatii;
Coordonarea activitatii departamentului de calitate;
Verificarea marfii;
Plasarea comenzilor de marfă pentru magazin către furnizori;
Organizarea lucrului în sala comercială;
Soluționarea întrebărilor parvenite de la consumatori.
Gestionarea numerarului aferent operatiunilor de casierie;
Incasarea banilor;
Efectuarea operatiunilor cu aparatul de casa;
Completarea registrului de casa,
Consultarea clientilor despre serviciile companiei si promotii existente.
Prezentarea si vanzarea produselor catre client
Informarea si indrumarea clientilor in alegerea cea mai portivita;
Expunerea si aranjarea produselor conform tehnicilor de mercantizare;
Participarea activa la inventarierea marfii;
Efectuarea incasarilor si platilor in numerar;
Mentinerea igienii si curateniei spatiului de lucru.
Coordonarea procesului de elaborare a programelor de dezvoltare strategică, a planurilor de activitate ale ministerului;
Asigurarea elaborării documentelor de politici publice în domeniu, a proiectelor de acte legislative şi normative în domeniile de activitate încredinţate ministerului, urmărirea executării acestora;
Asigurarea avizării proiectelor de acte legislative şi normative, parvenite de alte autorităţi publice;
Coordonarea procesului de asigurare a ministerului cu personal, menţinerea şi dezvoltarea acestuia;
Asigurarea monitorizării, evaluării şi elaborării informaţiilor privind realizarea obiectivelor şi a direcţiilor strategice de activitate ale ministerului.
Evidenţa, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite şi emise de unitate;
Planificarea, pregătirea şi desfăşurarea şedinţelor;
Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice, redactarea materialelor.
▪ Gandire logica
▪ Orientare catre rezultate
▪ Rezistenta la stres
▪ Spirit de echipa
▪ Fidelitate
▪ Capacitate de adaptare
▪ Punctualitate
▪ Responsabilitate
▪ Seriozitate
▪ Comunicativitate
▪ Capacitatea de a lucra eficient sub presiune
Competenţă digitală:
• Microsoft Office
• Outlook