CV: Manager
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
1. Inchierea contractelor cu clientii-nunti, banchete etc.
2. Intocmirea meniului si stabilirea pretului.
3. Achizitionarea de produse alimentare sau nealimentare necesare activitătii.
4. Gestionarea resurselor umane din subordine, resurselor materiale si financiare.
5. Controlul calitătii produselor si activitătii de producere
6. Fidelizarea clientilor.
7. Inventarierea bunurilor materiale si a produselor.
8. Intocmirea raportului de activitate.
9. Participare la promovare
1. Gestionarea tuturor activitătilor legate de achiziții de materiale;
2. Negocierea contractelor de aprovizionare;
3. Aprovizionarea permanentă și la timp cu materiale complementare;
4. Colaborarea cu departamentele: contabilitate, marketing, vînzări, s.a;
5. Evidenta stocului de materiale de la depozit;
6. Evaluarea furnizorilor;
7. Administrarea contractelor de achizitie;
8. Intocmirea si monitorizarea comenziile de achizitie, etc.
1. Intocmirea si încheierea contractelor;
2. Monotorizarea contractelor existente;
3. Intocmirea si transmiterea ofertelor comerciale;
4. Administrarea bazei de date cu clienti;
5. Analiza şi controlul vînzărilor pe perioade, dinamica vînzărilor;
6. Analiza stocului si a termenului de siguranţă, calcularea costului şi determinarea adaosului
comercial.
Specialitatea: Economie si management in Industria Alimentara.
Utilizator PC
Incepator 1C