CV: Aprovizionare, vinzari, gestiune
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- Executarea operațiunilor de aprovizionare pentru asigurarea continuă a vânzărilor (inclusiv evidența stocurilor în depozite);
- Soluționarea tuturor aspectelor lanțului de aprovizionarea Rafinărie – Client (stații, vânzări cu ridicata);
- Asigurarea controlului proceselor de import şi a activităţilor relaţionate;
- Coordonarea activității de vânzări cu ridicata (facturare, formare comenzi, organizare livrare, etc.);
- Menținerea legăturii cu clienții existenți, vânzări active a produselor petroliere către clienţi noi;
- Analiza pieței şi concurenței;
- Negocierea contractelor cu clienţi existenţi şi noi;
- Formarea/stabilirea prețurilor pentru vânzări cu ridicata;
- Întocmirea săptămânală a rapoartelor de vânzări cu ridicata;
- Efectuarea lunară a prognozei de cheltuieli/încasări pentru departamentul de Aprovizionare și Logistică.
-Asigurarea bunei funcţionări şi coordonarea activităţii stațiilor Petrom în cadrul zonei atribuite;
-Efectuarea verificărilor de rutină a stațiilor și a personalului din stații;
-Controlul continuu al stocurilor la stațiile Peco, inclusiv controale/inventarieri ad-hoc;
-Analiza datelor, depistarea potențialelor fraude;
-Oferire suport în dezvoltarea, ulterior implementarea continuă a politicilor companiei, a proiectelor şi a campaniilor de marketing noi elaborate, în activitatea stațiilor;
-Aplicarea programelor de training, organizarea de training-uri ad-hoc pentru personalul din stații;
-Oferire suport, după necesitate, tuturor departamentelor, în lucrul cu stațiile.
-Vânzarea produselor companiei;
-Cunoașterea detaliată a produselor și serviciilor companiei;
-Contactarea potențialilor clienți și menținerea legăturii cu clienții existenți;
-Crearea ofertelor comerciale şi negocierea contractelor;
-Monitorizarea activităţii concurenţilor;
-Administrarea paginii web nissan.md;
-Plasarea comenzilor şi organizarea procesului de logistică.
-Cunoaşterea detaliată a produselor şi serviciilor companiei;
-Monitorizarea concurenţilor;
-Contactarea potenţialilor clienţi/parteneri şi menţinerea legăturii cu clienții/partenerii existenți;
-Crearea ofertelor comerciale şi negocierea contractelor;
-Primirea şi soluţionarea reclamaţiilor clienţilor;
-Plasarea comenzilor şi controlul întregului proces de import;
-Gestionarea depozitelor şi evidenţa stocurilor.
Specialitatea: Managementul Relaţiilor Economice Internaţionale.
Specialitatea: Servicii.
- proactiv;
- îmi place multitasking-ul;
- rezistent la program încărcat și stres;
- capabil de a rezolva probleme şi de a face compromisuri;
- capabil de a lucra atât individual cât şi în echipă.