CV: Manager import, achiziții, logistica,operator, asigurari
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- Analiza vânzărilor și stocului;
- Formarea comenzilor noi;
- Corespondența,negocieri și contractarea cu furnizorii actuali și potențiali;
- Căutarea ne noi produse rentabile și noi furnizori,
-Coordonarea procesului de logistica de la găsirea celei mai avantajoase oferte,incarcarea marfii pana la depozitare,
- Gestionarea procesului de vămuire a mărfii,
- Emiterea pachetului de documente necesare pentru export,
- Certificare produselor din import,
- Editarea (traducerea) si tipărirea adnotațiilor pentru produse.
- achizițiile locale ,
- Analiza vanzarilor, asortimetului si preturile de pe piata interna.
-verificare calității mărfii și după caz formarea reclamațiilor și negocierea cu furnizorul,
-Lucru cu volum mare de date in excell.
- Analiza rentabilitătii importului;
- Formarea comenzilor noi;
- Corespondența si negocieri cu partenerii;
-Coordonarea procesului de logistica de la incarcarea marfii pana la depozitare,
- Completarea DCI/DVCI in TRACES,
- Certificare produselor din import,
- Editarea (traducerea) si tipărirea adnotațiilor pentru produse.
- Coordonarea comenzilor locale.
- Analiza vanzarilor, asortimetului si preturile de pe piata interna.
-Pregatirea bazei de date pentru promotiile lunare,
-Lucru cu volum mare de date in excell.
-Formarea comenzilor pentru achizitii,
-Întocmirea certificatelor de inofensivitate produse alimentare, certificate sanitar veterinare, autorizatii de functionare.
-Aprovizionare secție de ambalare cu materie prima, utilaj -Administrarea ghiseurilor deschise în centre comerciale,
-Aprovizionarea oficiu și fabrica de producere, cu rechizite de birou,produse chimice si de igiena, ambalaje, etichete, materie prima.
-Pregătirea documentelor, verificarea, coordonarea importurilor.
-Verificarea echipamentelor de lucru si certificarea lor,
- Administrarea noilor puncte de vanzare si coordonarea procesului de deschidere a unitatii comerciale,
- Efectuarea comenzilor pentru stichere si ambalaje, editarea design.
-Coordonarea proceselor de lucru a angajatilor in filiala,
-Efectuarea, receptionarea apelurilor telefonice,
-Consultarea si atragerea potentialilor clienti
-Crearea bazelor de date ale clientilor si formularelor in google drive,
-Evidenta dosarelor si a tuturor facturilor,
- Efectuarea si prezentarea, pregatirea studentilor pentru interviul de la ambasada.
-Negocierea condi'iilor cu partenerii externi,
-Formatarea, prezentarea si vanzarea foilor turistice,
-Efectuarea asigurarilor: medicare , rca si cartea verde
-Evidenta facturilor si efectuarea actelor contabile primare.
Preluarea comenzilor,
Deservirea clientilor,
Prepararea bauturilor
Specialitatea: Economie mondiala si relatii economice internationale.
- cunoștințe bune a calculatorului (microsoft word ( Excell, word, power point s.a.),web, google drive, clickup);
- cunoștințe medii a programului UNA, 1C , iiko;
- abilitati bune de comunicare,
- invatare rapida,
- perseverenta,
- deschisa la minte,
- abilitati de lucru intr-o echipa.
-dorinta de a învăța cat mai multe lucruri noi.
Sunt o persoana perseverenta,descurcăreață ,responsabila, optimista, comunicabila, energica, prietenoasa, de incredere, deschisa la schimbari si dornica sa invete lucruri noi.
Capabila sa lucreze intr-o echipa.
Imi place planificarea,ordinea si responsabilitatea in mediul de lucru.