CV: Inginer relatii cu furnizori d ematerie prima; manager turism; manager vinzari; administrator etc
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- Gestionarea procesului de control a calitatii materiei prime
- luarea deciziei asupra materialului identificat ca neconform;
- efectuarea reclamtii la furnizori
- elaborarea raportul 8D cu referire la problema depistata si transmiterea catre furnizor spre completare
- calcularea costurilor generate de defectele de la furnizor,
- elaborarea decumentelor necesare pentru recuperarea costurilor de la furnizor
- analiza rapoartelor 8D primite de la furnizori(acceptare/respingere)
- asigurarea arhivarii reclamatiilor si a rapoartelor 8D
- urmarirea aplicarii actiunilor corective si preventive ale furnizorilor
- elaborare rapoarte si analiza lunara a performantei furnizorilor
- organizarea conferintelor telefonice pentru a discuta performanta furnizorilor
- organizarea vizitelor furnizorilor in Lear Moldova
- monitorizare si acordare suport in activitatea laboratorului „inspectia la intrare”
- coordonarea activitatilor de modificare datorate schimbarilor cerute de client ce tine de activitatea laboratorului „inspectia la intrare”
- instruirea operatorilor calitate
- participarea la elaborarea si actualizarea Process FMEA, atunci cand este solicitata de catre departamentul inginerie
- participarea la sedintele de analiza a modificarilor, organizate de departamentul Inginerie
- participarea la validarea echipamentelor de control si asigurarea arhivarii adecvate a documentatiei aferente acestor validari.
- respectarea si contribuirea la imbunatatirea Sistemului de Management al Calitatii (SMC) in conformitate cu prevederile standardului ISO/TS 16949:2009
-Primirea şi examinarea cererilor,
-consultarea clienţilor,
-pregătirea şi semnarea contractelor,
-operatii la aparatul de casa,
-emiterea dispoziţiilor de plată şi încasare,
-lucrul cu datornicii etc.
-Rezervari
-Vinzarea toururilor
-organizarea excursiilor
-semnarea contractelor
- asigurari etc.
-Preluarea apelurilor telefonice, culegerea,depunerea de documente importante ,sarcini simple, care trebuie să fie efectuate de zi cu zi
- efectuarea de sarcini generale de zi cu zi necesare pentru funcţionarea eficientă a afacerii
- organizarea şedinţelelor care au ca scop introducerea unor noi politicii de planificare constructiva, pentru dezvoltarea in ansamblu a firmei
- participarea activă în facilitarea funcţionării biroului
- gestionarea corespondentei
- crearea / verificarea / modificarea contractelor
- servicii de traducere
Specialitatea: Filologie si traducere.
Culegere: Microsoft Word, Microsoft PowerPoint,
- Baze de date: MicrosoftAccess, MicrosoftExcel
- PhotoEditing: AdobePhotoShop, PowerPoint
- Sisteme de operare PC: Windows 2000, Windows XP
- Networking : MicrosoftOutlook OutlookExpress
- abilităţi practice în echipamente de birou
- Internet
- aptitudini de muncă orientate spre capacitatea de rezolvare a problemelor
- Responsabilitate,
- respectul de sine şi încrederea în sine
- Abilitatea de a stabili şi menţine relaţii bune de lucru cu oameni din diferite medii naţionale şi culturale
Aptitudini si competente persoonale:
-Aptitudini de comunicare interpersonala.
-Responsabilitate
- sirguinta
- Rezistenta la efort intelectual.
- Spirit de echipa.
- Capacitate de analiza si organizare
- amabilitate
- gindire pozitiva
- creativitate
- luarea deciziilor
- idei de solutionare a problemelor
- dorinta de a ma perfectiona
- dorinta de a ma regasi in noi domenii
Obiectiv:
Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor profesionale.
Punerea in practica a aptitudinilor si cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care angajatorul si le-a propus.
Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa imi ofere posibilitaea aplicarii de idei si metode noi de rezolvare a problemelor