CV: Administrator
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-Am creat si confirmat rezervari;
-Am facut check-in și check-out oaspeților;
-Am organizat documente;
-Am organizat adunari departamentale
-Am pregatit rapoarte;
-Am oferit consultatii telefonice;
etc.
-Am luat comenzile oaspetilor;
-Am servit bauturi si mincare;
-Am preparat ceaiuri, cafele,etc.;
-Am organizat bufetul;
-Am luat comenzi de room service;
etc.
-Am preluat comenzi de la clienti;
-Am copt paini, prajituri, etc.
-Am gestionat rotatia stocului;
-Am ambalat si etichetat produsele;
etc.
Specialitatea: Filiera Francofona de Management in Industria Alimentara.
-Capacitatea de a imi organiza eficient timpul si activitatile;
-Abilitati de comunicare si ascultare;
-Abilitati de invatare pe cont propriu si initiativa de lucru;
-Cunostinte tehnice de baza;
etc.
Persoana competenta, muncitoare si auto-motivata, cu 7 ani de experienta in Serviciul cu Clienții, experienta acumulata in mare parte in Irlanda. Slujba anterioara a fost ca asistent administrativ. Capabila de a lucra in echipa si pe cont propriu. Capabila de a lucra eficient sub presiune. Multilingv: romana, engleza, rusa, franceza si spaniola.