CV: Prof.de l.germana,Manager in relatii cu clientii in germana, Operator call-center in germana
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Receptionarea E-mailurilor si apelurilor telefonice de la clienti si potentiali clienti.
Efectuarea traducerilor din rom.sau rusa in l.germ.
Informarea clientilor cu preturile si produsele companiei.
In 2003 am finalizat cu succes Univ. pegagogica de Stat "Alecu Russo" din Balți, Facultatea "Limbi Străine", Specialitatea "Prof.de l.si lit germana si franceza". In acelaș an m-am angajat la UTM, catedra ILMA, in functie de lector- asistent de l. germană, unde am activat fructuos timp de 8 ani.
1.Planificarea activitatilor de resurse umane.
2.Organizarea personalul departamentului de resurse umane
3.Recrutarea, intervievarea si selectarea angajatilor pentru posturile vacante.
4.Asigurarea interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmei.
5.Formularea si comunicarea angajatilor programele de recompensare.
6.Planificarea si coordonarea si orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie.
7.Tinerea evidentei documentatiei necesare activitatilor departamentului privind salarizarea, asigurarile sociale, fluctuatia de personal, angajari, promovari, transferuri si plecari din organizatie.
8.Investigarea accidentelor de munca si recomandarea masurile corespunzatoare.
9. Intermedierea raporturile dintre angajati si conducerea firmei.
10.Realizeazarea studiului de piata pentru determinarea nivelului salariilor oferite de firmele concurente.
Am efectuat apeluri telefonice nemijlocit in Germania in scopul realizarii anumitor anchete, sondaje, reclamind servicii din domenii diferite.
Am predat l. germana in grupe mixte, copii, adulti, curs de germana cu profil medicina.
Am predat l.germana la copii si adulti, grupe mixte.
Specialitatea: Prof. de l.si lit. germana si franceza.
-Experienţa didactică dobândită pe nivelul desistemului de învăţământ universitar, formare cu adulţii;
- Nivel de inteligenţă emoiţonală ridicat;
-Capacitatea de a oferi şi primi respect profesional şi social;
-Lucrul în echipă şi în condiţii de stres.
-Pasiune pentru muzică, lectură, sport
-Competenţe de comunicare, de analiza şi inovaţie, aptitudini pentru lucrul în echipa şi negociere a conflictelor dobândite în calitate de profesor.
-Abilităţi în relaţionarea cu diverse categorii de vârstă ca urmare a activităţii didactice desfăşurate pe nivelul liceal, universitar, aduţli cât şi a experienţei de părinte
-Competenţe de utilizare a computerului (Windows 2000/XP; Office 2000XP – Power Point, Word, Excel, Internet Explorer);
Sunt o persoana serioasa, exigenta cu mine insumi si cu cei din jur ceea ce priveste munca.Tind spre dezvoltare multilaterala si sunt responsabila. Sunt in cautarea unui loc de munca stabil si remunerat conform preturilor din Republica Moldova.