CV: Specialist in asigurari
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- vanzarea produselor companiei
- Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienti
-Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei
-controlul calitatii
-controlul termenului de valabilitate
-verificarea in magazin a situatie fiecarui articol
-verificarea spatiului de raft a fiecarui articol
-promovarea produselor
-de a cunoaste in detaliu nivelul de stocka fiecare articol
.
- organizare
- lucru in echipa
- abilitati de comunicare
- atentie maxima
Specialitatea: Business si Administrare.
- Punctualitate, seriozitate, perseverenta si ambitie
- Bune abilitati de comunicare, prezentare, negociere si convingere a clientilor
- Energic, determinat si orientat catre rezultate cu o capacitate mare de munca
- Abilitati de planificare, organizare
- Capabil de atinge scopurile puse in fata
- Lucru in echipa, atitudine pozitiva si spirit de initiativa
- Utilizator PC (nivel mediu)
- Permis de conducere categoria B.(4 ani )
Sunt activ si comunicabil, imi place mult domeniul asigurarilor , de aceea am ales sa optez pentru un post de specialist in asigurari. As vrea sa ma incadrez intr-un colectiv tanar si prietenos la o companie stabila si responsabila pentru o dezvolatare durabila. Dornic de a castiga un salariu motivant cu munca depusa.
Am permis de conducere timp de 4 ani (fara accidente )