CV: Personal de oficiu, manager personal
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- Administrarea si coordonarea toate activitatilor din cadrul sediului firmei (office)
- Pregatirea si transmiterea corespondentei in numele firmei;
- administrarea echipamentelor de birou si incheierea contractelor de serviciu si mentenanță pentru acestea;
- utilizarea eficienta a calculatorului, echipamentul de birou si echipamente industriale.
- Recrutarea si selectia personalului;
- angajare, salarizare, remunerare si beneficii;
- munca in echipa.
Prelucrarea informatiilor, documentarea, functia de filtru si legatura pentru solicitari de contacte cu conducerea (activitati de documentare, corespondenta, protocol, arhivare de documente s.a.).
Specialitatea: Turism.
Cunoasterea Microsoft Office;
Cunoasterea limbilor romina, rusa scris si verbal;
Abilitati de coordonare, planificare si organizare;
Cunostinte de management si secretariat;
Realizarea documentelor pentru angajare, si sau pentru concediere si demisie, cînd este cazul.