CV: Recruiter HR Specialist
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Am coordonat, programat și asistat în operațiunile de zi cu zi ale programelor recreative, serviciilor, evenimentelor speciale, tururilor și activităților.
Am fost responsabil pentru vânzarea biletelor, programarea rezervărilor, gestionarea întrebărilor de la recepție și furnizarea de asistență însoțitorilor de piscină.
Sarcinile mele zilnice au inclus înființarea, demontarea și întreținerea echipamentelor de fitness, piscinelor și sălilor de sport, asigurându-mă în același timp că toate zonele și facilitățile centrului funcționează la cel mai înalt nivel.
În calitate de recepționer, am primit oaspeții și clienții cu o atitudine prietenoasă și pozitivă. Am participat la întâlniri zilnice cu managerii pentru a obține informații despre vizitatorii așteptați, sarcinile care trebuiau îndeplinite și sarcinile prioritare.
Am fost responsabil pentru conducerea sarcinilor de serviciu, cum ar fi copierea, trimiterea de faxuri și gestionarea fișierelor. În plus, am gestionat corespondența generală a companiei prin e-mail și telefon și am transmis întrebări angajaților relevanți.
În calitate de ofițer de patrulă, am asigurat siguranța atât a angajaților, cât și a vizitatorilor, efectuând
patrule regulate și
înregistrând cu meticulozitate observațiile în rapoarte detaliate. Atenția mea la detalii și angajamentul față
de siguranță au
ajutat la menținerea unui mediu sigur pentru toți cei aflați în incintă.
Ca parte a sarcinilor mele, eram responsabil pentru manipularea și asigurarea livrării în siguranță a bagajelor oaspeților în camerele lor alocate. În plus, am avut privilegiul de a primi personal și de a saluta oaspeții la sosire, ajutându-i cu orice întrebări și solicitări pe care le aveau. Ca parte a rolului meu, am asistat și oaspeții în aranjarea unor servicii precum rezervarea taxiurilor și rezervările la restaurante, asigurându-mă că au un sejur confortabil și plăcut.
Ca parte a muncii mele, am salutat clienții și le-am oferit informații detaliate despre ofertele noastre de meniu. De asemenea, am asigurat curățenia și organizarea unității prin îndeplinirea diverselor sarcini de menaj.
În plus, am fost responsabil pentru colectarea facturilor și pentru a mă asigura că toate tranzacțiile sunt corecte și contabilizate.
Specialitatea: .
Specialitatea: .
Specialitatea: Technician.
Hospitality Management
Computer Software
Experiență în deservirea clienților
Factor de decizie
Lider și coleg pozitiv și de susținere
Abilități organizatorice excelente
Abilitatea de a lucra in chipa
Siguranța și Securitatea Publică
Bun ascultător și comunicator
Bune abilitati de concentrare
Cunoasterea bine a calculatorului
Îmi organizez bine timpul și spațiul de lucru
Defibrilatorului extern automat (AED)
Sunt o persoană cu o minte deschisă, plină de inteligență și imaginație. Îmi place să împărtășesc cunoștințele mele cu cei din jurul meu. Sunt un gânditor ambițios și inovator, care prosperă cu provocări intelectuale și explorează idei noi. Perspectiva, încrederea și experiența mea sunt foarte respectate și admirate.