CV: Office Manager, PR, HR
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-Contribuirea la realizarea obiectivelor strategice ale Agenţiei prin promovarea şi transpunerea normelor europene si standardelor international armonizate în domeniul evaluării, expertizei, și standardizării, si supravegherii calităţii dispozitivelor medicale;
-Participarea la elaborarea programelor de standardizare în domeniul medical în vederea transpunerii standardelor armonizate cu directivele europene pentru dispozitivele medicale;
-Aplicarea în practică a standardelor contemporane în domeniul vizat;
-Participarea, în cadrul comitetului tehnic Dispozitive Medicale, la elaborarea şi adoptarea de standarde aplicabile în domeniul de activitate;
-Elaborarea normativelor în domeniul dispozitivelor medicale, în baza standardelor aplicate;
-Participarea la coordonarea activităii de supraveghere a dispozitivelor medicale;
-Prelucrarea informaţiilor şi interpretarea lor;
-Monitorizarea implementării acţiunilor corective/preventive, rapoartelor de acţiuni corective/preventive;
-Participarea la aplicarea principiilor de comunicare în cadrul unui proces de standardizare;
-Determinarea eficacităii procesului de standardizare.
Specialitatea: DREPT PUBLIC.
-posed abilităti bune de comunicare si organizationale, sunt sigură în propriile forte, inteligentă și descurcăreată;
-sunt o persoana comunicativă, responsabilă, organizată, flexibilă, energică si onestă;
-posed capacitate de analiza situationala si atentie distributiva.
în cadrul Agentiei Medicamentului si Dispozitivelor Medicale am dobândit abilităti în domeniul juridic, dar si abilităti organizationale si de administrare a întregii echipe. Comunicarea și socializarea la fel sunt calitătile forte, cizelate în colectivul acestei institutii.