CV: Rectuiter
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- efectuarea sarcinilor administrative cu exactitate;
- actualizarea procedurilor, în funcție de informațiile culese urmare a consultațiilor cu colegii sau terții din exterior;
- activități de interacțiune cu clienții;
- introducerea comenzilor (schimb electronic de date, manual, examinare, web, excel, etc.);
- facturare și lucru de contabilitate;
- alte sarcini administrative pentru procesele logistice sau de transport.
- salutarea clienților;
- oferirea sfaturilor în alegerea meniului și a băuturilor;
- preluarea comenzilor de mâncare și băutură într-o maniera eficientă și profesionistă;
- acordarea atenției cuvenite și asigurarea unor servicii ireproșabile clienților;
- întocmirea și încasarea notei de plată;
- pregătirea și aranjarea meselor.
- prezentarea produselor;
- furnizarea informaţiilor necesare clienților legate de produsele comercializate;
- atragerea unor noi clienți către produsele companiei;
- crearea unei imagine favorabile firmei producătoare.
Specialitatea: Managementul resurselor umane.
Competente dobândite la locul de muncă:
-Abilități de comunicare cu diverse categorii de persoane, dobândite în urma experienței mele de muncă peste hotare;
-Spirit de echipă – abilitate dezvoltată în timpul celor șase ani de practicare a voleiului;
-Capabilitate de adaptare la noi medii de lucru – competență dobândită la locul de muncă în străinătate.
Competenţă digitală: Microsoft Office: Word, Acces, Excel, Power Point, Outlook.