CV: Resurse umane; HR; specialist comunicare și relații cu clienții și publicul; Operator Call Center; Supervizor Call Center
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Recepționarea și înregistrarea apelurilor telefonice privind defecțiunile tehnice ale serviciilor prestate de către angajator; informarea corectă și în termeni a apelanților; setarea semnăturilor electronice, instalarea driverelor pentru semnăturile electronice, înlăturarea defecțiunilor corespunzătoare; transmiterea problemelor înregistrate către persoanele responsabile, etc.
Administrator sisteme operaționale, Serviciul MPay.
Elaborarea rapoartelor, calcularea comisioanelor pentru Prestatori de Servicii și Plăți, colaborarea cu Băncile și Trezoreriile întru înlăturarea problemelor și neclarităților în procesul de achitare a plăților prin sistemul MPay.
operare cu numerar, eliberarea și expediarea transferurilor bănești, achitarea facturilor, alimentarea ATM-ului, operațiuni cu numerra și carduri.
Căutarea și evaluarea candidaturilor la posturile vacante, evaluarea angajaților, întocmirea proceselor verbale de angajare, evaluărilor personale, înscrierile în carnetele de muncă, planificarea concediilor și emiterea ordinilor în cauză, etc.
Întocmirea rapoartelor de activitate a Judecătoriei, generalizarea dosarelor pe domenii și categorii, acordarea suportului informațional cetățenilor.
Specialitatea: business şi administrarea afacerilor.
Specialitatea: Jurnalism.
Competenţe de comunicare
Capacitate de argumentare, convingere şi ascultare.
Competenţe informatice
O bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office Word, MC Power-Point, MC Excell, Internet, şi a calculatorului.
Alte competenţe
Bune cunoștințe ale Codului Muncii.
Cunoștințe elementare ale dezvoltării Agile de programare și a ciclului de viața a produselor software.
Lucru în echipă - implicare în diverse proiecte pe durata studiilor, şi la locul de muncă.
Abilităţi practice:
Coordonare, organizare, monitorizare, planificare, analiză.
Calităţi personale:
Punctualitate, operativitate, rezistenţă la stres, responsabilitate, disciplină, spirit de echipă, perseverenţă, empatie, atenţie, comunicare.
Permis de conducere
Categoria B
Punctuală, rezistentă la stres, atentă, deschisă pentru a învăţa ceva nou.