CV: Caut lucru
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
1.Identificarea clientului;
2.Consultarea privind cea mai bună ofertă de creditare ipotecară de pe piață;
3.Colectarea pachetului de acte necesar pentru depunerea dosarului la instituția financiară;
4.Acordarea de asistență la evaluarea imobilului care urmează a fi procurat;
5.Organizarea tranzacțiilor;
6.Dezvoltarea și menținerea relațiilor de parteneriat cu instituțiile financiare, companii de asigurări, evaluări și birouri notariale;
7.Monitorizarea procesului de analiză a dosarului;
8.Informarea clientului despre termenii reali în care se va încheia tranzacția.
1.Studiul continuu a produselor și serviciilor Băncii, inclusiv DNI, în scopul eficientizării vânzării lor.
2.Identificarea beneficiarului efectiv, până la inițierea unei
tranzancții între client și Bancă, inclusiv relațiile de afiliere a persoanelor aflate în legătură cu debitorul băncii în scopul determninării expunerii grupului de clienți interdependenți.
3.Examinarea în conformitate cu DNI a cererilor clienților de solicitare a produselor expuse și care nu sunt expuse riscului de credit. In cazul produselor expuse riscului de credit verificarea istoriei de credit a clientului.
4.Perfectarea contractelor și acordurilor adiționale la contractele ce urmează a fi semnate între client și Bancă. Verificarea tuturor datelor și condițiilor din contractele perfectate, inclusiv în corespundere cu hotărârile organelor împuternicite, după caz.
5.Monitorizarea și gestionarea portofoliului de credite, garanții, depozite pe întreaga perioada de derulare a lor. Asigurarea evidenței corecte a obligațiunilor de acordare a creditelor. Efectuarea debursarilor conform contractelor de credit și verificarea destinației conform documentelor confirmative, ordinul de plata, contul de credit, beneficiarul, suma.
6.Perfectarea contractelor de gaj mobil, verificarea contractelor de ipotecă și verificarea înregistrării lor la organele abilitate în conformitate cu legislația în vigoare.
7.Evaluarea situațiilor financiare (anuale și trimestriale) a clienților care dețin produse expuse riscului de credit. Determinarea rating-ului în conformitate cu indicatorii cantitativi(financiari) și calitativi conform Regulamentului intern al Băncii.
8.Analiza situației financiare a debitorului, fidejusorului și altor companii afiliate la necesitate în baza rapoartelor anuale și trimestriale, descifrarilor din cont precum și ajustarea acestuia.
9.Perfectarea certificatelor pentru audit, privind lipsa sau
existența datoriilor, privind radierea, modificarea înlocuirea, privatizarea gajului, conform hotărârii organelor competente.
10.Monitorizarea îndeplinirii de către debitor a tututor condițiilor menționate în decizia de acordare a creditului și perfectarea raportului conform DNI.
1.Consolidarea portofoliului de clienți IMM și volumul de afaceri, în
conformitate cu obiectivele băncii;
2.Vânzarea produselor băncii către clienți persoane juridice clasificate
ca şi IMM în condiții de profitabilitate pentru bancă;
3.Analizarea evoluției relațiilor cu clienții din portofoliul deținut,
mentinerea si fidelizarea acestora prin activitatea de cross selling si
asigurarea serviciilor de inalta calitate;
4.Promovarea imaginii băncii în activitatea zilnică;
5.Perfectarea rapoartelor de activitate;
6.Identificarea si atragerea clientilor potentiali prin analiza pietii.
1.Promovarea si vânzarea produselor/serviciilor bancare;
2.Analiza, evaluarea potenţialilor clienţi, prospectarea pieţii;
3.Atragerea noilor clienţi;
3.Elaborarea si prezentarea ofertelor clienţilor;
4.Indeplinirea obiectivelor comerciale stabilite;
5.Perfectarea dosarelor de credit atât a persoanelor fizice cât și cele
juridice.
1.Deservirea persoanelor fizice/juridice cu privire la deschiderea,
modificarea, închiderea și gestionarea tuturor conturilor(curent,
depozit, card, de credit, etc).
2.Verificarea ordinelor de plata la solicitarea clienților atît pe suport de
hârtie cît și electronic. Efectuarea ordinelor de incasare și eliberare din
conturile clienților la solicitarea acestora.
3.Perfectarea certificatelor pentru clienți la solicitarea acestora.
4.Perfectarea contractelor între clienți și Bancă referitor la solicitarea
produselor neexpuse riscului de credit.
5.Raportarea zilnica a tranzacțiilor suspecte privind combaterea
spălării banilor și finanțarea terorismului.
6.Identificarea clienților prin perfectarea chestionarelor persoana fizica/juridica, etc.
1.Efectuarea operaţiunilor aferente activităţii operaţionale de încasări
şi plăţi în lei şi valută străină pentru persoane fizice/juridice.
2.Perfectarea dărilor de seamă săptămânale, lunare, trimestriale și
anuale conform cerințelor stabilite.
Specialitatea: Management și comunicare institutionala.
Specialitatea: Finante și Banci.
Specialitatea: Finante.
.