CV: Руководитель филиала/отдела, региональный менеджер
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Organizarea activității de SSM; Verificarea gradului de respectare a cerințelor SSM; Elaborarea programului de măsuri de prevenire și protecție a muncii; Elaborarea de grafice și tematici de instruire pe categorii de personal și locuri de muncă; Asigurarea instruirii personalului nou-angajat, Verificarea instructajului periodic făcut de conducătorii locurilor de muncă; Completarea fișelor personale SSM; etc
Administrarea organizației
Conlucrarea cu instituțiile responsabile partenere (de stat și private), în scopul menținerii și dezvoltării activității Centrului Regional
Recrutarea, instruirea și dezvoltarea personalului din subordine
Organizarea, coordonarea și controlarea activităților tehnice și comerciale pentru dezvoltarea Centrului Regional
Asigurarea activităților angajaților Centrului Regional conform proceselor și procedurilor stabilite
Planificarea sarcinilor și timpului de lucru individual și al angajaților în subordine
Coordonarea și organizarea procesului de lucru al angajaților
Coordonarea activității Grupului de tineri; Crearea și menținerea sistemului de evidență al documentelor administrative și de întreținere a secretariatului activităților proiectului; Menținerea sistemului de comunicare internă, inclusiv transmiterea promptă a informației către angajați, experți, membrii Consiliului de Administrare și Grupurilor de Tineri; Relații cu publicul; Organizarea evenimentelor;
Gestionarea activității de promovare a serviciilor; Identificarea potențialilor clienți și extinderea portofoliului de afacere; Stabilirea și dezvoltarea relațiilor profesionale cu clienții, orientate spre satisfacerea nevoilor acestora în conformitate cu standardele si politica companiei; Crearea ofertelor și negocierea contractelor.
Asigurarea managementului organizatoric, Negociere cu finanțatorii naționali și internaționali. Atragerea de fonduri externe, Informarea și asistența APL I și APL II la scrierea și implementarea proiectelor și programelor.
Intermedierea și negocierea afacerilor dintre clienți. Evidența contabilă, relații cu clienții, eliberarea tichetelor și întocmirea documentației fiscale necesare, evidența documentației de funcționare a stației.
Specialitatea: Inginer.
Specialitatea: Operator al tehnicii de calcul în birou (nivel avansat).
ответственный, коммуникабельный, стрессоустойчивый, пунктуальный.
Abilități avansate de comunicare cu clienții.
Experiență în vânzări.
Experiență în gestionarea echipei.