CV: Administrator
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Organizarea și executarea activităților economice de zi cu zi ale întreprinderii;
• Executarea strategiilor pe termen scurt și mediu care să sprijine dezvoltarea echipei de ingineri de mine și asigurarea că strategiile previzionate sunt legate în mod concret de strategia globală a organizației.
• Elaborarea sistemelor de măsurare și evaluare în mod corespunzător a performanței echipei și analiza progreselor înregistrate pentru asigurarea atingerii obiectivelor;
• Elaborarea și implementarea bugetelor, prognozelor și proiecțiilor financiare, maximizarea creșterii și analiza fluxului de numerar;
• Analiza necesităților financiare ale întreprinderii și asigurare echilibrului financiar;
• Recrutarea, gestionarea, supravegherea, instruirea și motivarea personalului nou și existent.
• Negocierea contractelor cu clienți și partenerii de afaceri;
Specialitatea: Licenţiat în Inginerie și Management Zăcăminte, Minerit.
• Capacitatea dovedită de a pregăti și evalua contracte și oferte în legătură cu termenii comerciali.
• Abilitatea de a evalua implicațiile costurilor și programelor în pregătirea cererilor și variațiilor contractuale;
• Abilitate de pregătire a contractelor, ofertelor, previziunilor financiare, bugetelor și rapoartelor de cost.
• Experiență în colectarea specificațiilor proiectului, definirea sarcinii tehnice, elaborarea programului și bugetului proiectului, monitorizarea performanței proiectului în toate etapele.