CV: De acasa
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-Prezentarea ofertei de creditare clientilor
-Luarea deciziei de creditare
-Semnarea contractelor de imprumut
-Consultarea telefonica si prin platforma online JAVA Chat a clientilor
-Realizarea Vinzarilor telefonice ,,after sale''
-Receptionarea contractelor de imprumut prin email, curierat
-Inregistrarea actelor in sistemul de date intern, ulterior procesarerea datelor
-Pregatirea raportului pentru transferul bancar catre partener
-Solutionarea situatiilor conflictuale dintre companie-client -partener
-Raportarea saptaminala a situatiei creditare catre fiecare partener in parte
-Prezentarea ofertei de creditare clientilor
-Luarea deciziei de creditare
-Semnarea contractelor de imprumut
-Consultarea telefonica si prin platforma online JAVA Chat a clientilor
-Realizarea Vinzarilor telefonice ,,after sale''
-Receptionarea contractelor de imprumut prin email, curierat
-Inregistrarea actelor in sistemul de date intern, ulterior procesarerea datelor
-Pregatirea raportului pentru transferul bancar catre partener
-Solutionarea situatiilor conflictuale dintre companie-client -partener
-Raportarea saptaminala a situatiei creditare catre fiecare partener in parte
-Prezentarea ofertei de creditare clientilor
-Luarea deciziei de creditare
-Semnarea contractelor de imprumut
-Consultarea telefonica si prin platforma online JAVA Chat a clientilor
-Realizarea Vinzarilor telefonice ,,after sale''
-Receptionarea contractelor de imprumut prin email, curierat
-Inregistrarea actelor in sistemul de date intern, ulterior procesarerea datelor
-Pregatirea raportului pentru transferul bancar catre partener
-Solutionarea situatiilor conflictuale dintre companie-client -partener
-Raportarea saptaminala a situatiei creditare catre fiecare partener in parte
-Preluarea apelurilor clientilor
-introducerea , procesarea si analiza datelor
-Vinzarea si promovarea produselor companiei
-Indeplinirea targheturilor de vinzari
-Preluarea apelurilor de intrare de la clienti
-Plasarea comenzilor de taxi
-Apelarea post deservire a clientilor
Specialitatea: Administrarea Afacerii master.
Specialitatea: BA francofon licenta.
-Competente digitale(MS
Office samd.)
-Apeluri iesire/intrare
-Aptitudini organizatorice
Caut un job de acasa (call centre, intoducere /procesare date , deservire clienti (email, Java Chat , apel )
Garantez seriozitate si profesionalizm